ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام سال نو رهبر کمونیست های روسیه

سال ۲۰۲۴ باید سال

پیروزی بر نئونازیسم بشود

تلویزین حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

همزمان با انتشار پیام پوتین به مناسبت سال نو میلادی، رهبر حزب کمونیست فدراتیو روسیه "زوگانف" نیز پیامی خطاب به مردم روسیه و جهان منتشر کرد. دراین پیام آمده است:

در این روزها نسبت به رویداد مهم دو سال گذشته (عملیات نظامی ویژه در اوکرین) متعهد مانده ایم. پاسخ صادقانه ما به رویدادهای کلیدی در زندگی میهن خود، تکیه بر سنت های مردم چند ملیتی روسیه است. بدون پیروزی بر نئوفاشیسم و حامیان آنها در اوکراین، رفاه و شادی در خانواده ها را شاهد نخواهیم بود.

بدون تردید سال ۲۰۲۳ یک صفحه مهم دیگری به تاریخ مشترک ما افزود. در خاطره همه شهروندان، این سال به عنوان سالی توأم با اضطراب و آزمایش، امیدها و ایمان تزلزل ناپذیر به پیروزی آینده به یادگار خواهد ماند.

در این دوران سخت و دشوار برای روسیه، مردم ما بار دیگر احساس کردیم که کشوری بزرگ و مردمی قدرتمند هستیم. ما به ارتش و نیروی دریایی خود افتخار می کنیم. ما نه تنها در برابر سرنوشت خود، بلکه در قبال سرنوشت جهان و در برابر حال و آینده جهان پر آشوب احساس مسئولیت می کنیم.

برای ما کمونیست ها سال گذشته، سال سی امین سالگرد احیای حزب کمونیست فدراسیون روسیه بود. در طول سه دهه گذشته، ما تجربیات غنی و متنوعی از مبارزه و آفرینش اندوختیم.

ما به موفقیت در توسعه مناطقی از روسیه تحت مدیریت و رهبری رفقای خود افتخار می کنیم (مناطق تحت مدیرت کمونیست ها)

ما کمونیست ها فعالانه به جبهه ها کمک می کنیم. ما کاروان های بشردوستانه را برای مردم دونباس که همچنان زیر بمب و گلوله نازیست های اوکراین قراردارند می فرستیم. ما به ساکنان جمهوری "روسیه جدید" که شجاعانه دوران سخت جنگ را طی می کنند ، کمک می کنیم.

ما برای برگزاری صدمین سال در گذشت ولادیمیر ایلیچ لنین، بزرگترین متفکر و بنیانگذار دولت شوروی آماده می شویم. کسی که تاریخ گذشته به طور کامل صحت و قدرت ایده های او را تایید کرده و ما را ملزم به انجام وظیفه اصلی خود یعنی برگرداندن میراث درخشان اتحاد شوروی و دستاوردهای مدرنیزاسیون لنین-استالین می کند. از ما طلبیده شده است تا نسل های جدید را در برابر آثار مخرب سیستم لیبرالی محافظت کنیم.  این دوران با پیروزی های بزرگ برای همه ما در تاریخ ثبت خواهد شد!

 https://www.rline.tv/news/2023-12-29-s-novym-2024-m-godom-novogodnee-pozdravlenie-gennadiya-zyuganova/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: