ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

وزیر کشور یک روز پیش از انفجار کرمان:

مرزها در کنترل است

و جای هیچگونه نگرانی نیست!

 
 
 

 

 

سردار احمد وحیدی وزیر کشور و فرمانده سابق سپاه قدس که نیروی انتظامی و پلیس نیز از زیر مجموعه های وزارت اوست، تنها یک روز پیش از انفجار تروریستی در کرمان، در یک مصاحبه خبری با خبرنگاران داخلی، درباره امنیت در مرزهای عراق، برای رفتن  به کربلا گفت:

امنیت در مرزها برقرار است و عراقی‌ها اطمینان داده‌اند مشکلی در مرزهای عراق وجود ندارد و امنیت برقرار است و زوار با مشکل امنیتی در طی مسیر روبرو نخواهند شد. طی تماس اینترنتی با رئیس ستاد عتبات کربلا شرایط زوار اربعین‌حسینی را پیگیری کردیم. امنیت در دیگر مرزهای ما هم برقراراست.

اگر امنیت علاوه بر مرز عراق برای رفتن مردم به کربلا، در دیگر مرزها نیز برقرار است، پس آن کیف های مخصوص انفجار که بی شک از خارج و از طریق مرزها به داخل کشور آورده شده، از کدام سوراخ عبور کرده بود؟

سه روز پس از حادثه، برای پاسخ ندادن به این سوراخ بودن مرزها و ناتوانی در کنترل شهرها، وزیر اطلاعات بالاخره یک فرمولی پیدا کرد تا ماجرای سوراخ مرزی را توجیه کند. او گفت که انفجارها انتحاری بوده و از روی جسد یکی از انتحاریون فهمیده ایم که طرف اهل تاجیکستان بوده است! اگر تاجیک ها انتحاریونی با این توان عملی دارند، چرا در خود دوشنبه پایتخت تاجیکستان نمی توانند و یا نیستند که بتوانند ترور انفجاری بوجود آورند؟

همین وزیر کشور، یک روز بعد از انفجار کرمان مژده داد که " در کرمان وضع عادی است و جای نگرانی نیست"

ایشان در معیت آن گارد امنیتی که پشت سر وی مواظب هر جنبده ایست که در عبور و مرور می کند،  بعد از مرگ سهراب، نوشدارو آورده!

این همان بازی کودکانه ای نیست که بچه ها با این شعر خود را سرگرم آن می کردند: « من نبودم، دستم بود، تقصر آستینم بود»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: