ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مطابق این فیلم، عمل انتحاری منتفی است

اتومبیل سفید و بمب گذاری شده

در کرمان  منفجر شده است!

 
 
 

 

 

از اولین ساعات اعلام خبر انفجار تروریستی در کرمان، انواع حرف ها، نظرات، آمارها و ادعاها از جانب حکومتیان اعم از نظامی و غیر نظام و همچنین مطبوعات و رسانه های ایران مطرح شده است. بویژه حکومتیان که اصرار دارند ثابت کنند که انفجار انتحاری بوده و یک عده ای را هم مدعی اند که به فاصله اندکی در همین ارتباط دستگیر کرده اند. معلوم  نیست که اگر چنین اشرافی از شبکه های داعش در ایران داشته اند چرا پیش از انفجار آنها را دستگیر نکرده اند!! حتی درتهران مدعی شدند که عامل انفجاری در کرمان دستگیر شده که سپاه کرمان بلافاصله چنین ادعائی را تکذیب کرد.

معلوم نیست، چرا اصرار دارند که انفجارها انتحاری بوده است. شاید به این دلیل که دیگر نیازی نیست مرده را برای اعتراف به تلویزیون بیآورند، زیرا کسی که خود را منفجر می کند خودش هم تکه تکه شده و از بین می رود.

اگر فرض دوم را بپذیرند که فرض دقیق تری است، یعنی دو اتومبیل بمب گذاری شده را در فاصله ۷۰۰ متر از هم در محوطه گورستان پارک کرده و خود از راه دور آن را منفجر کردند، آنوقت باید بروند دنبال آنها که اتومبیل ها را بمب گذاری کردند، صاحب اتومبیل ها را پیدا کنند، اگر از آنسوی مرز آورده شده ببینند از کدام مرز این اتومبیل ها وارد شده و چه کسانی آن را در محل گذاشته و از راه دور آن را منفجر کرده و خود غیب شده اند. چیزی شبیه ماجرای ترور فخری زاد که نه توانستند کشف کنند وانتی که سلاح لیزری روی آن کارگذاشته شده بود از کجا آمده و یا آورده شده بود، عامل چه کسانی بودند و با چه سیستمی از راه دور توانستند ترور را انجام بدهند. تمام تلاش روزهای اخیر برای انتحاری اعلام کردن دو انفجار کرمان همین است.

روز گذشته فیلم دوربین مدار بسته لحظه انفجار اول در شبکه اینترنت منتشر شد که کاملا  نشان میدهد یک اتومبیل سفید رنگ پشت اتوبوس مسافربری خط واحد منفجر شد و انفجار هم بسیار پردامنه تر از یک ترور انتحاری بود. هنوز فیلم انفجار اتومبیل دوم منتشر نشده است که دلیل آن معلوم نیست. ضمنا اگر دوربین مدار بسته در ورودی گورستان مستقر بوده، چطور نتوانسته اند آن اتومبیل را قبل از عمل کشف و انفجار را خنثی کنند؟ مگر کنترل کننده دوربین مدار بسته مردگان بوده اند؟ هیچ آدم زنده ای دوربین ها را مطابق معمول همه دوربین ها، بی وقفه کنترل نمی کرده است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: