ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظر نظامیان امریکائی و فرانسوی

بایدن و زلنسکی نمی خواهند

واقعیات جنگ اوکراین را بدانند

 
 
 
 
 

 

سرهنگ بازنشسته بریتانیایی "ریچارد کمپ" در خبری که اسپوتنیک منتشر کرده گفته است:

 زلنسکی برای رهبری جنگ با روسیه بسیار ضعیف و خسته است و راهبردی برای دستیابی به هیچ نتیجه ای در جنگ ندارد. اکنون و پس از شکست ضد حمله ای که اوکراین در آن متحمل تلفات بسیار و نابودی وسیع تجهیزات نظامی ارسالی غرب به اوکراین شد، گزینه مذاکرات صلح هر روز جدی تر می شود و افراد بیشتری متمایل به این گزینه می شوند.

همچنین یک ژنرال فرانسوی بنام "ژان پل پالومرو"، رئیس سابق ستاد کل نیروی هوایی فرانسه نیز در شبکه تلویزیونی LCI گفته است: پوتین، ارتش روسیه را به اندازه کافی برای شکست اوکراین در سال جاری تقویت کرده است. قدرت نظامی روسیه در حال افزایش است و فاصله میان ارتش روسیه و اوکراین بی وقفه بیشتر می شود.

سرهنگ "داگلاس مک گرگور"، مشاور سابق پنتاگون نیز در شبکه اجتماعی "ایکس" اعلام کرد که زلنسکی، مانند سیاستمداران آمریکایی، کاملاً از واقعیت دور است و حقیقت را نمی تواند تشخیص بدهد. واشنگتن و آنها که بر امریکا حکومت می کنند با واقعیت ارتباط ندارند. آنها حتی علاقه ای به شنیدن واقعیات ندارند.

همزمان با این اظهار نظرها و هشدار ها، روزگذشته شهر خارکوف را روسیه گلوله باران کرد. گفته می شود که در شهرهای دیگر اوکراین نیز صدای انفجارهای بزرگ شنیده شده است.

شهردار خارکوف بنام "ایگور ترخوف" در کانال تلگرامی خود نوشت: صدای چندین انفجار در شهر شنیده شده است.

آژیر حمله هوایی همچنین در  شهرهای نیکولایف، دنپروپتروفسک، و در بخش هایی از مناطق تحت کنترل کی یف در زاپاروژیه و خرسون شنیده شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: