ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۰ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تسلیحات از ناتو، گوشت دم توپ از اوکراین

اوکراین در سال ۲۰۲۳

۲۱۵ هزار قربانی جنگی داد! 
 
 

 

 

شایگو وزیر دفاع روسیه در نخستین سخنرانی خود درسال ۲۰۲۴ اعلام کرد که ارتش اوکراین در سال دوم جنگ (۲۰۲۳) با روسیه ۲۱۵ هزار کشته بر جای گذاشته و ۲۸ هزار تانک، نفر بر، پهپاد، خمپاره انداز و دیگر ادوات جنگی آن نیز نابود شده است.

او در همین سخنرانی وعده داد که بزودی انواع پهپادها - از پهپادهای فوق العاده کوچک تا پهپادهایی با قدرت حمل بمب های سنگین- را به خطوط مقدم ارتش روسیه اضافه خواهد کرد.

او اضافه کرد که نیروهای مسلح روسیه به هوش مصنوعی و فن آوری های مدرن نیز مجهز شده اند. ضمنا ارتش روسیه برای اهداف استراتژیک، آمادگی رزمی سه گانه اتمی خود را در سطح بالا در حال آماده باش حفظ خواهد کرد و پدافند هوایی و یگان ماهواره ای روسیه نیز تقویت شده است.

در خود اوکراین، صحبت از تلفات ۵۰۰ هزار نفره در طول جنگ دو ساله با روسیه خبر داده اند و مردم آن کشور میدانند که اعزام جوانان اعم دختر و پسر به جبهه ای جنگ نتیجه ای جز مرگ ندارد. به همین دلیل مقاومت برای  نپوستن به ارتش می رود تا به یک شورش تبدیل شود. غرب با ارسال سلاح به اوکراین عملا جنگ خود با روسیه به قیمت کشته شدن و آوارگی مردم اوکراین و ویرانی این کشور تبدیل کرد. گوشت دم توپ از اوکراین و ابزار جنگی از ناتو!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: