ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اولیگارش های اوکراین برای

ادامه غارت خواهان ادامه جنگ هستند

راشا تودی- بهمن دوستدار

 
 
 
 
 

 فرانسوا آسلینو، رهبر حزب اتحادیه جمهوری‌خواه خلق فرانسه (UPR)، در مصاحبه با لو دیالوگ گفت: اوکراین به تدریج حمایت غرب را از دست می دهد، زیرا حامی اصلی آن، ایالات متحده، نمی تواند در سه جبهه بجنگد: روسیه، چین و خاورمیانه.
وی که با "لو دیالوگ" فرانسه گفتگو کرده اضافه کرد:
نتیجه رویارویی روسیه و اوکراین به موقعیت کلی ایالات متحده در جهان بستگی دارد که در حال حاضر پول و سلاح لازم برای حمایت از جنگها و درگیریهای متعدد را ندارد. حتی به دلیل بدهی ها، آمریکا با "اختلاف داخلی" جمهوری خواهان با حزب دمکرات در مجلس نمایندگان مواجه است.
از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، رسانه‌های غربی با روایت‌های نادرست درباره شکست‌های ارتش روسیه و سلاح‌های قدیمی آن، مردم خود را فریب دادند. اما فاش شدن حضور مدرن ترین سلاح های روسیه در جنگ اوکراین نشان داد که ارتش روسیه در سطح امریکا به سلاح های جنگی دست یافته و ارتش این کشور با با سلاح هایی که 90 درصد آن ساخت خود روسیه است، با 30 کشور در یک جبهه به طول 1200 کیلومتری مقابله می کند. برخلاف اوکراین که تقریباً تمام سلاح های آن را کشورهای ناتو تامین می کنند و افراد ارتش آن کشور حتی استفاده از این سلاح ها را بلد نیستند.
البته به یاد داشته باشید که "این روسیه نبود که به اوکراین حمله کرد، بلکه ناتو بود که به روسیه حمله کرد ." تلاش برای وارد کردن اوکراین به ناتو، زمینه نابودی اوکراین را فراهم ساخت.
گروه 7 مرکب از کشورهای بزرگ سرمایه داری جهان اکنون برای ادامه حمایت از اوکراین در شرایط ضعیفی هستند و اوکراین نیز خود در فساد غرق است. برای افراد فاسدی که بر اوکراین حکومت می کنند، حتی عضویت این کشور در ناتو هم مهم نیست، زیرا برای آنها پول و ثروتی که در اروپای غربی جمع کرده اند مهم است. این پول از اوکراین بصورت منظم به اروپا منتقل شده است. پافشاری زلنسکی برای ادامه جنگ برای گرفتن کمک های مالی بیشتر از امریکا و اتحادیه اروپاست و این یعنی ادامه فساد و دزدی و بهره گیری از همین کمک های مالی و جمع کردن پول در بانکهای غرب برای آینده ای که از اوکراین فرار خواهند کرد.


https://russian.rt.com/inotv/2024-01-06/Francuzskij-politik-ukazal-Le-Dialogue


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: