ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آشفتگی در واحدهای ارتش اسرائیل درغزه

تلفات ارتش اسرائیل

در چند آتش به خودی!

 
 
 

 

 

علیرغم سانسور و محدودیت شدیدی که ارتش اسرائیل علیه پخش اخبار کشته شدن سربازان اسرائیل و نابودی تانک ها و نفربرهای ارتش آن کشور در جنگ غزه اعمال می کند، در سه روز گذشته خبرهای متعدادی درباره کشته شدن افراد ارتش اسرائیل به دست خودی ها منتشر شده است. اگر تاکنون از یک یا دو مورد صحبت بود، اکنون صحبت از شمار قابل توجهی از نظامی های اسرائیل است که بدست خودی ها کشته می شوند.

ژنرال بازنشسته "فایز الدویری" در یک مصاحبه تلویزیونی پرسید: چرا خدمه یک تانک اسرائیلی با تمام فناوری بروزی که در اختیار دارند باعث مرگ تعدادی از همرزمان خود شده اند؟

در یک گزارش دیگر ۶ سرباز اسرائیلی با آتش خودی کشته شده اند!

تعدادی از سربازان ذخیره ارتش اسرائیل از فرماندهان ارتش اسرائیل انتقاد کرده و گفته اند: درحالی که ما در خطوط مقدم با مشکلات جدی مواجه هستیم، برخی از فرماندهان فقط برای عکس گرفتن نزد ما می آیند و توجهی به مشکلات ما ندارند"

هنوز معلوم نیست این تلفات ارتش اسرائیل مربوط به عقب نشینی شتابزده ازشمال غزه است و یا نوعی درگیری درون سازمانی واحدهای نظامی.

درحالیکه غزه شاهد کشته شدن نظامیان اسرائیل به دست نظامیان اسرائیلی است دیوان بین المللی لاهه همچنان سرگرم رسیدگی به تقاضای افریقای جنونی درباره جنایات جنگی اسرائیل در غزه است. نماینده آفریقای جنوبی در جلسه دیوان بین المللی لاهه گفته است:

« اسرائیل با نقض حقوق بشر و عملکرد تبعیض آمیز خود، بدنبال به زانو درآوردن مردم غزه و تسلط بر غزه و مردم فلسطین است!»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: