ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۷ دیماه

نمایش قدرت موشکی ایران

شایسته تقدیر ملی است! 
 
 
 

 

ایران، سرانجام بر تردیدهای خود فائق آمد و روزهای دوشنبه و سه شنبه، در یک اقدام مقتدرانه، شماری از پایگاه های اسرائیل و برخی گروه های تروریستی را در اربیل عراق، داخل پاکستان و در خاک سوریه با موشک منهدم کرد. این اقدام در نوع خود، پیامی بود برای اسرائیل و امریکا که برخی خواب و خیال ها را از سر بدر کنند!

هیچ نیرو، حزب و سازمان سیاسی ملی و میهن دوستی نه تنها با اقدام نظامی دوشنبه ایران مخالفت نمی کند، بلکه مشوق ادامه آن و منتقد تاخیر در تصمیم گیری در این زمینه باید باشد. همه آنها که تاکنون نسبت به خطر حمله به ایران و ورود ایران به یک جنگ منطقه ای هشدار داده و میدهند، عملا مشوق حمله به ایران و جنگ با ایران هستند، به این دلیل ساده که امروز و در شرایط کنونی جهان و منطقه، امنیت را قدرت نظامی تامین می کند. با جسارت باید گفت که توان اتمی هر کشوری، و از جمله ایران نیز بخش مهمی از امنیت است. کسی منکر دیپلماسی فعال و بازدارنده نیست، اما ساده لوحی است اگر تصور شود، امروز صرفا با دیپلماسی میتوان امنیت کشور را در جهانی که بسوی پوست اندازی می رود حفظ کرد. برخی اعتراض ها و مخالفت های خارجی را نباید اهمیت داد، همچنان که مخالفت ها در داخل کشور را باید کنترل کرد. این معترضان می توانند حکومت اقلیم کردستان عراق و یا دولت پاکستان و یا ترکیه و امریکا باشند، چرا که ایران پایگاهائی را با موشک زده که کانون های توطئه و تخریب و ترور و زمینه ساز حمله نظامی به ایران بوده اند. دولت خودگردان کردستان عراق و یا حتی دولت عراق هم اگر معترض باشند باید پاسخ بدهند که چرا پایگاه جاسوسی و نظامی علیه ایران در خاک آنها سالهاست فعال است؟ امریکا و ترکیه که در سوریه برای خود پایگاه برپا کرده اند و عملا ضامن حملات هوائی اسرائیل به پایگاههای ایران در سوریه اند نیز به همچنین. چنان که پاکستان وحتی ترکیه و جمهوری آذربایجان.

امروز زمان مماشات و پریدن با یک بال، یعنی بال دیپلماسی نیست، بلکه بال دوم که قدرت نظامی و حتی اتمی است هم باید با بال دیپلماتیک همآهنگ شود تا پرواز ممکن شود.

دشمن میداند و دوست هم بی اطلاع نیست که امروز ایران پشت جبهه پر توان مقاومت یمن و فلسطین علیه اسرائیل و امریکاست. بنابراین به چه دلیل نباید مردم این واقعیت را بدانند؟ چرا صدا و سیما باید لال باشد؟ چرا مطبوعات و رسانه های داخلی باید بی خبر باشند و یا اگر خبر دارند، دو دوزه بازی کرده و با مطالبی علیه اتحاد و رابطه با چین و روسیه، چرخ پنجم جنگ روانی علیه امنیتی باشند که با قدرت نظامی و اتمی ممکن و عملی است؟

عکسها: ستاد عملیات نظامی و جاسوسی اسرائیل در اربیل کردستان  عراق، پیش و پس از حمله موشکی ایران به آن.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: