ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اشک تمساح برای پاکستان

بایدن و نتانیاهو

به یکباره ضد موشک شدند!

 
 
 

 

 

درباره شلیک موشک از خاک ایران به داخل پاکستان که ظاهرا یکی از پایگاههای گروه های سلفی و تروریست اسلامی هدف بوده، رسانه های غربگرای داخل کشور در همسوئی کامل با رسانه های خارجی کشور یک جنجال خبری برپا کردند. این جنجال با شلیک راکت از خاک پاکستان به سراوان در بلوچستان ایران کامل شد. در ارتباط با دلیل شلیک موشک از ایران به داخل پاکستان "مرندی" که استاد دانشگاه و از تحلیگران نزدیک به سپاه پاسداران است و گویا در جبهه های جنگ با عراق هم بوده و به زبان انگلیسی نیز تسلط دارد، در مصاحبه با تلویزیون الجزیره که به زبان انگلیسی انجام شد گفت:

«خشم پاکستان پیش‌بینی‌شده و قابل درک است. واقعیت اینست که پاکستان مشکلاتی در کنترل مرزها دارد اما عمده تمرکزش روی هند است. ضمنا مشکلات اقتصادی هم دارد‌. تروریست‌های حمایت شده توسط اسرائیل از خاک پاکستان قصد حمله داشتند و ایران باید سریع تصمیم می‌گرفت. »

بایدن رئیس جمهور امریکا که حامی بمباران غزه توسط اسرائیل و تاریخی ترین جنایت و نسل کشی است، بلافاصله از آبی که رسانه ها گل آلوده کرده بودند ماهی خود را گرفت و گفت:

«هیچ کس در منطقه ایران را نمی‌پذیرد. رویدادهای اخیر این را نشان داد.»

نتانیاهو نخست وزیر جنگ طلب و متهم به جنایت جنگی نیز فورا در یک مصاحبه مطبوعات برای بایدن پامنبری خواند و در پاسخ به سئوال هدایت شده یکی از مطبوعات اسرائیلی که پرسید آیا اسرائیل به عملیات یمن که مورد حمایت ایران است پاسخ میدهد؟ گفت:

«چه کسی گفته که ما به ایران حمله نمی‌کنیم؟ حمله می‌کنیم»

نتانیاهو در حالی در مصاحبه مطبوعاتی بالای منبر رفت که ماههاست مردم اسرائیل در تظاهرات خیابانی خواهان برکناری و محاکمه او هستند و قرار است در اولین روز هفته آینده (دوشنبه)

طرح استیضاح در کنیست (مجلس اسرائیل) مطرح شود و در گام اول به او و کابینه  اش رای عدم اعتماد داده شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: