ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

محمد عادل عارق معروف به "عادل پنجشیری"

طراح و فرمانده انفجار کرمان

در غرب تهران پنهان شده!

 
 
 

 

 

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، پس از اعلام دستگیری های متعدد و در ارتباط با دو انفجار مرگبار در گورستان کرمان و یورش به چند مرکز مشکوک به فعالیت گروه های سلفی و تکفیری، روز گذشته عکس مرد میانسالی را بعنوان طراح حادثه کرمان منتشر کرد. این عکس، ظاهرا مربوط به چند سال پیش این مرد است و سن او اکنون باید چند سال بیشتر از این عکس باشد.

اهمیت این مسئله در آنست که وزارت اطلاعات اعلام کرده که وی فراری است و درغرب تهران پنهان شده است. وزارت اطلاعات از مردم خواست تا او را شناسائی کرده و اطلاع بدهند. معلوم نیست چرا به کمک هوش مصنوعی نتوانسته اند سن کنونی و چهره الان او را ترسیم کرده و منتشر کنند.

وزارت اطلاعات همچنین مدعی شد که فرد فراری عضو داعش و طراح دو انفجار کرمان است و نام اصلی وی "محمد عادل عارف" است که به «عادل پنجشیری» معروف است.

گویا وی چند سال پیش به جرم طراحی عملیات حمله انتحاری مرگبار در دانشگاه کابل دستگیر و به اعدام محکوم شده بوده اما پس از سرنگونی سقوط دولت "کرزای- اشرف غنی" و بازگشت طالبان کنونی به حکومت، موفق به فرار از زندان شده است. وزارت اطلاعات وی را یکی ار فرماندهان ارشد "داعش خراسان" اعلام کرده و از ایرانی ها و افغان های مقیم ایران و تهران خواسته تا هر اطلاعی از او دارند و یا بدست می آورند  آن را به شماره ۱۱۳ گزارش بدهند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: