ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۴ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید

"جان کربی" غلط زیادی کرده

"سحام نیوز" آن را خبری کرده! 
 
 
 
 

 

کاخ سفید نیز به همان اندازه دچار سرگیجه شده که نتانیاهو و کابینه جنگی اش دچار آن شده اند. جان کربی سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید، روز گذشته گفت: "گروه واگنر روسیه بنا دارد که به ایران و حزب‌الله لبنان تسلیحات نظامی تحویل دهد"

تا حالا تبلیغات بر این محور بود که ایران به روسیه و حزب الله و نیابتی های منطقه ای سلاح و پول می رساند و به آنها آموزش می دهد، حالا رئیس شورای امنیت کاخ سفید خواب نما شده که واگنر قرار است به ایران و حزب الله تسلیحات نظامی برساند.

این مقامات با این اظهارنظرهای تبلیغاتی که بلافاصله رسانه های داخل امریکا آن را منعکس می کنند و رسانه های ایران نیز آن را غرغره می کنند، عملا کمک می کنند به بی اعتباری بازهم بیشتر رسانه ای غرب که درجریان جنگ غزه بدلیل دروغگوئی واقعا به اعتبار آنها لطمات جبران ناپذیر وارد آمد.

بقیه سخنان جان کربی را بخوانید که "سحام نیوز" فورا آن را در ادامه سیاست روسیه ستیزی اش، به تخت سینه خبری اش کوبیده است.

"اطلاعات آمریکا نشان می‌دهد گروه نظامی واگنر روسیه، به دستور دولت روسیه، در حال بررسی ارسال سامانه دفاع هوایی به ایران یا حزب‌الله لبنان است."

اگر کاخ سفید نداند که حتی موشک کروز از ایران به یمن منتقل شد و از آنجا به سمت بندر ایلات شلیک شده باید در کاخ را بسته و کوخ نشین شود! بنابراین، زمان این حرف های تبلیغاتی گذشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: