ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۵ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بایدن تا انتخابات ریاست جمهوری

نمی خواهد شکست در اوکراین را بپذیرد

نشریه Fatto Quotidiano

ترجمه: بهمن دوستدار

 
 
 

 

 

ضد حمله اوکراین یک شکست بزرگ برای کیف به حساب می آید. زلنسکی که  ارتش را خسته و زمین گیر کرده و تسلیحات ناتو را به باد داده و اکنون تقریباً در تمام خطوط مقدم ارتش اوکراین با تهاجم ارتش روسیه مواجه است. شهر استراتژیک "آودیوکا" به کانون نبرد کلیدی تبدیل شده است. سرعت و شدت حمله روسیه، اوکراینی ها را مجبور کرده تا مقداری از تسلیحات توپخانه ای خود را از جبهه زاپوروژیه به سمت دونتسک منتقل کنند. اوکراین در تصرف کریمه شکست خورد و در آینده نیز موفق نخواهد شد، زیرا اتحادیه اروپا  قادر به تهیه نیرو و سلاح برای یک ضد حمله جدید نیست.  این شهر در۲۰ کیلومتری دونتسک قرار دارد و مناطق مختلف مسکونی آن مدام توسط ارتش اوکراین موشک باران می شد. این یک شهر صنعتی است که برای صنعت متالورژی اهمیت اساسی دارد. همچنین یک خط آهن اصلی از این شهر عبور میکند و همچنین یک بزرگراه منتهی به خارکف در نزدیکی آن قرار دارد. با وجود وضعیت فاجعه‌بار و غیرممکن بودن تصرف سرزمین‌ها، اوکراینی‌ها باید به جنگ ادامه بدهند و بمیرند تا به مبارزات انتخاباتی بایدن آسیب نبیند.

شکست ارتش اوکراین لکه ننگی بر چهره رئیس جمهور آمریکا خواهد بود. اگر شکستی رخ دهد، نباید قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اتفاق بیفتد، مذاکراتی که در نتیجه آن بخشی از سر زمین اوکراین به روس ها ملحق شود نیز یک شکست برای امریکاست.

بعد از شکست ضد حمله، دیگر بایدن نیست که برای ادامه جنگ اوکراینی‌ها به آنها لطف می‌کند، بلکه این اوکراینی‌ها هستند که با ادامه جنگ به بایدن کمک می‌کنند.

https://russian.rt.com/inotv/2023-11-22/Il-Fatto-Quotidiano-ukrainci-prodolzhat


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۶ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: