ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هیات پارلمانی روسیه

به دیدار رهبر چین رفت

سایت حزب کمونیست روسیه

 
 
 

 

 

در روزهای  ۲۳ - ۲۱ نوامبر هیأت پارلمانی روسیه، در پکن با رهبران جمهوری خلق چین دیدار و مذاکره کرد.

در این دیدارها ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس دوماً و ایوان ملنیکوف، معاون رئیس مجلس و معاون اول رهبر حزب کمونیست روسیه و رئیس انجمن دوستی روسیه و چین، و تعداد دیگری از اعضای پارلمان دوماً شر کت داشتند.

هیأت پارلمانی روسیه علاوه بر دیدار با نمایندگان مجلس خلق چین، روز ۲۲ نوامبر، با رئیس جمهور چین "شی جین پینگ" دیدار کردند. طی این دیدار رئیس مجلس روسیه، پیام ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به شی جین پینگ رساند. وی همچنین با اشاره به موضوع اهمیت توسعه روابط با چین و اعلام اینکه همه نیروهای سیاسی نماینده در پارلمان دوماً متحد هستند، خاطرنشان کرد: روابط چین و روسیه برای ما از اهمیت بسیاری دارد. چین همسایه بزرگ کشور ما ست و ما برای مدت طولانی روابط همه جانبه داشته ایم.
شی جین پینگ، رهبر جمهوری خلق چین، در این ملاقات تاکید کرد که چین در همراهی با روسیه آماده تلاش مشترک و تعمیق دائمی روابط دوجانبه است که مشخصه آن حسن همجواری دائم و همکاری استراتژیک همه جانبه سودمند است. به گفته رئیس جمهوری خلق چین، روسیه و چین با هم می توانند نیروی تثبیت کننده بیشتری در ارتباط با رفاه، ثبات و صلح در سراسر جهان باشند.

ایوان ملنیکوف، همراه با دیگر اعضای فراکسیون حزب کمونیست روسیه در مجلس فدرال، دیداری جدا گانه با شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست چین داشتند.

 

https://kprf.ru/dep/gosduma/activities/222612.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۸ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: