ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۲ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گراسیموف روس و زالوژنی اوکراینی

ژنرال های روسیه و اوکراین

مذاکرات صلح را شروع کردند

 
 
 
 
 

 

زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در گفتگو با "آسوشیتدپرس" اعتراف به شکست ضد حمله به نیروهای روسیه در اوکراین کرد و گفت، که علت اصلی این شکست کمک‌های ناکافی غرب به اوکراین بوده است. ما نظامیانمان را از دست می‌دهیم.

تقریبا همزمان با این مصاحبه زلنسکی، سیمور هرش، روزنامه نگار تحقیقی آمریکا به نقل از مقامات ناشناس آمریکایی ادعا کرد که روسیه و اوکراین به رغم مخالفت های زلنسکی و کاخ سفید، مذاکرات محرمانه ای را در امتداد خط گراسیموف - زالوژنی در سطح فرماندهان نیروهای مسلح روسیه و اوکراین آغاز کرده اند. موضوع مذاکرات تثبیت احتمالی مرزها در امتداد خط مقدم فعلی با حفظ کریمه و سرزمین های آزاد شده مناطق جمهوری خلق دونتسک، جمهوری خلق لوهانسک، خرسون و زاپروژیا در اختیار فدراسیون روسیه است. خواست طرف اوکرائینی مذاکرات قبول پیوستن باقی مانده اوکراین به ناتوست با این تعهد که ناتو نیروهای نظامی و سلاح های تهاجمی  در اوکراین مستقر نکند.

هرش در مطلب خود اضافه می کند که مذاکرات جدی صلح بین روسیه و اوکراین به سرعت شتاب گرفته است و فعلا در سطح ژنرال های حاضر در جبهه جنگ مذاکرات جریان دارد. از طرف روسیه ژنرال والری گراسیموف (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه) و از طرف اوکراین "والری زالوژنی" فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین.

(ظاهرا اختلافات رو به افزایش میان زالوژنی و زلنسکی ناشی از همین مذاکرات باید باشد که از روی سر زلنسکی در جریان است و زالوژنی آگاه تر از آنست که بدون اطلاع امریکا و انگلیس وارد این مذاکرات شده باشد. فعلا، زلنسکی به تمام ادارات دولتی مناطق جنگی دستور داده که هیچ مکاتبه ای با زالوژنی انجام ندهند. )


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: