ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۳ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تلفات اوکراین در جنگ هولناک است

روز شماری برای

سقوط زلنسکی در کیف

 
 
 

 

 

روزشماری برای حادثه سیاسی در کیف، سرعت گرفته است. ارتش اوکراین در جنگ با روسیه شکست خورده، امید زلنسکی برای رسیدن دلارهای امریکای و سلاح های کشورهای اروپائی هم به نا امیدی تبدیل شده است. در جبهه ها، پیروزی و پیشرفت در جبهه ها به سود روسیه است که ارتش ان یک تنه در برابر ناتو ایستاده است. البته از سه کشور چین، کره شمالی و ایران کمک تسلیحاتی می رسد اما تکنولوژی روز به روز غافلگیر کننده نظامی با روسیه و واحدهای زمینی آن کشور است.

روز گذشته شهردار کیف که در گذشته قهرمان بوکس بوده گفت که "زلنسکی تاوان اشتباهات خود را می پردازد. وعده پیروزی به مردم داده شده بود اما حالا معلوم می شود که وعده ها تحقق نیافتنی بود."

روزنامه "دیلی میل" گزارشی از تلفات سنگین ارتش اوکراین، خستگی نفرات ارتش و شرایط سخت در خط مقدم منتشر کرده است. این نشریه می نویسد که هر اوکراینی به طور متوسط ۷ نفر از بستگان و یا دوستان خود را یا در جنگ از دست داده و یا مجروع و معلول از جبهه بازگشته است.  با هرکسی در کی‌یف صحبت می کنی این آمار را تایید می کند.

بلومبرگ نیز در مقاله‌ای درباره شکست دولت برای بسیج نیرو برای ارتش اوکراین نوشت که آمار آنقدر ضعیف و رسوا کننده است که دولت حاضر نیست آمار سربازی اجباری در سال ۲۰۲۳ را منتشر کند.

"ینس استولتنبرگ"، دبیر کل ناتو نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آلمانی "Das Erste"گفت که ائتلاف (ناتو) دیگر قادر به تامین سلاح های درخواستی اوکراین نیست. ما باید برای اخبار بد آماده شویم."

"اسکات ریتر" افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا نیز در مصاحبه با یک کانال خبری در یوتیوب گفت که ارتش روسیه آماده تصرف اودسا و الحاق آن به روسیه می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۴ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: