ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه "تاکر" با کشیش معترض اوکراین

امریکا بایدن را عوض کند

و اوکرائینی ها زلنسکی را

 
 
 

 

 

"گونزالو لیرا" کشیشی که بدلیل انتقاد از زلنسکی مدتی دستگیر و زندانی شده بود، در مصاحبه با گزارشگر معروف فاکس نیوز "تاکر" که از این شبکه بیرون آمده و بصورت مستقل فعالیت می کند گفته است:

تا زمانی که « نادانان» کاخ سفید را ترک نکنند، ایالات متحده به جنگ افروزی و کشاندن کشورهای دیگر به جنگ اوکراین ادامه خواهد داد. برای اوکراین هم بهتر است خود را از شر زلنسکی خلاص کند.

ایالات متحده با سخنرانی های بایدن که اغلب باعث تمسخر می شود، روز به روز بیشتر در افکار عمومی تضعیف می شود و شاید بهتر باشد کنگره برای کنار گذاشتن او دست به اقدام بزند و خانه تکانی در کاخ سفید آغاز شود. الان کسانی در کاخ سفید جمع شده اند که حتی تاریخ را نخوانده اند.

 

 گورباچف از جورج بوش پدر این  ضمانت را گرفته بود که با انحلال پیمان ورشو، ناتو به طرف شرق گسترش پیدا نکند اما امریکا این قرار را نقض کرد. تنها چیزی که پوتین از اوکراین می خواست این بود که اوکراین عضو ناتو نشود. روسیه نمی خواست توسط ناتو محاصره شود. همانطور که جان کندی نمی خواست اتحاد جماهیر شوروی در کوبا موشک مستقر کند.

سئوال: اگر اوکراین نخواهد به ناتو بپیوندد چه اتفاقی می‌افتاد؟

گونزالو لیرا: عملا هیچ اتفاقی نمی افتاد. اگر از اول چنین خواستی مطرح نشده بود اصلا تهاجمی از طرف  روسیه وجود نداشت

تاکر: ایالات متحده مبلغ گزافی را هزینه جنگ اوکراین می کند که برای کشور ما زیاد است. آمریکائی از این سیاست ناراضی هستند. اعتراضات دائمی ادامه دارد و  اکنون ما یک مشکل دیگر هم پیدا کرده ایم و آن جنگ اسرائیل است. به  کجا می رویم؟ 

گونزالو لیرا: دولت را تغییر باید داد. بایدن نمی تواند به این سیاست ها ادامه دهد. این مسیر کاملا اشتباهی است. نفرت جهان از ایالات متحده رو به افزایش است

https://russian.rt.com/inotv/2023-12-10/Tucker-on-X-poka-SSHA


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: