ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۲ آذر

به میدان آمدن فرمانده سپاه

به بهانه "مهاجرت پرستاران" 
 
 

 

 

فرمانده کل سپاه "سلامی" در یک اظهار نظر بی سابقه و کاملا سیاسی و دولتی، روز گذشته گفت «مهاجرت انبوه پرستاران و پزشکان از ایران یک جنگ روانی و تبلیغات منفی و دروغ است. پیشرفت‌های پزشکی ما بی‌نظیر بوده و همه معادلات برعکس شده است.»

این که پرستاران انبوه و یا غیر انبوه رفته اند و یا نرفته اند، برای انتشار این سخنرانی فرمانده کل سپاه مورد بحث و توجه نیست. این مسئله ایست که سازمان های مربوطه، از جمله وزارت بهداری و بهداشت و یا وزارت کشور و یا مرزبانی و سازمان هائی مشابه باید درباره آن با ارائه آمار نظر بدهند. دراینجا بحث اینست که در ایران چه خبر شده و یا چه خبر است که فرمانده کل سپاه وارد بحث مهاجرت پرستاران شده است. خیلی ها از ایران رفته اند و بازهم خواهند رفت و دلائل آن هم نه پنهان است و نه پنهان کردنی، آنچه که اکنون پنهان است اینست که چرا فرمانده کل سپاه برای چنین مسئله وموضوعی، دولت و همه نهادها و سازمان های مربوط را دورزده و خود وارد میدان شده است. آیا قرار است سپاه و از جمله فرمانده کل سپاه سکاندار حکومت شود؟ خبری شده و از مردم پنهان است که سپاه و از جمله فرمانده آن لازم دانسته اند، راسا وارد میدان شوند؟

همزمان با فرمانده کل سپاه، رئیس روابط عمومی کل سپاه هم در یک سخنرانی از روابط عمومی سازمان‌ها خواست تا برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناخت دشمن و عملیات روانی و رسانه ای دشمن علیه سپاه هوشیار باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: