ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

زمزمه های عقب نشینی اسرائیل

از غزه و آغاز مذاکرات

 
 
 

 

زیر پوست خبرهائی که در رسانه های غرب منتشر می شود، مذاکرات پنهان و یا تلاش های غیر علنی برای پایان دادن به جنگ غزه و عقب نشینی ارتش اسرائیل از  این منطقه دارد.

روزنامه فرانسوی لیبراسیون نوشت: ادعاهای تل‌آویو درباره وقوع جنایت‌هایی در عملیات ۷ اکتبر حماس فقط برای جلب حمایت بین‌المللی بوده و هرگز اتفاق نیفتاده است. روایت‌های مطرح شده از سوی سازمان‌ها و مقامات اسرائیلی درباره "سر بریدن و سوزاندن جمعی کودکان و کشتن یک زن باردار اسرائیلی و بیرون کشیدن جنین او" در حمله ۷ اکتبر / ۱۵ مهر حماس صحت ندارد و در میان افراد ربوده شده (به اسارت گرفته شده)‌ در حمله حماس، هیچ زن حامله‌ای وجود نداشت و در حمله ۷ اکتبر، سر هیچ کس بریده نشد. ادعاهای اسرائیل درباره وقوع چنین اتفاقاتی با هدف همراه‌سازی افکار عمومی اسرائیل و بین‌الملل برای انتقام خشن از غزه بود.

(این درحالی است که هنوز تلویزیون اسرائیل اینترنشنال همین ادعاهای اسرائیل را منتشر می کند و مبلغ جنگ روانی اسرائیل با افکار عمومی است.)

سولیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز بجای سخن از نابودی حماس و حاکمیت اسرائیل بر غزه، ساز دیگری را کوک کرده و حالا طرفدار حاکمیت دولت خودگردان فلسطین بر غزه شده است. او  گفته است:  «آینده نوار غزه باید در دست تشکیلات خودگردان فلسطین باشد، البته بعد از «اصلاح و نوسازی» این تشکیلات.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: