ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در "راسک" بلوچستان

شبیخون به یک پاسگاه

و کشته شدن ۱۱ نیروی انتظامی

 
 
 

 

در یک شبیخون نظامی- تروریستی در منطقه "راسک" بلوچستان ایران  پاسگاه (کلانتری) انتظامی این منطقه از چند محور مورد حمله قرار گرفت و شمار زیادی از ماموران این پاسگاه کشته شدند.

شبیخون ساعت ۲ نیمه شب صورت گرفت و افراد مسلح که هنوز شمار دقیق آنها اعلام نشده، با آگاهی از این که از کلانتری ها و پاسگاههای دیگر برای کمک خواهند آمد، ضمن حمله به پاسگاه در اطراف محل کمین کردند و سپس نیروهای اعزامی را به رگبار بستند و به این ترتیب تعداد تلفات بالا رفت. تاکنون تعداد کشته شدگان این حمله ۱۱ مامور انتظامی اعلام شده است. دو تن از مهاجمین نیز در محل کشته شدند و یکی از آنها که مجروح شده بود دستگیر شد اما بقیه توانستند محل را ترک کنند. گروهی بنام "جیش‌العدل" مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

متاسفانه مقامات جمهوری اسلامی عادت به رجز خوانی بجای انتشار اخبار کامل و درست دارند و به همین دلیل، رسانه ها از قول آنها، رجز خوانی زدیم و گرفتیم، مزدور بودند و به درک واصل شدن و ... را منتشر کرده اند. بی آنکه بنویسند این گروه چیست و محلش کجاست و وابستگی مذهبی اش چیست و اساسا از بلوچ های ایران بوده اند و یا از بلوچ های پاکستان و افغانستان. همین شیوه خبر رسانی است که از دل آن شایعه سازی و خبرسازی ها بیرون می آید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: