ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

"ترامپ" با سیاست مهاجرستیزی

به کاخ سفید باز خواهد گشت!

 
 
 

 

 

اگر دمکرات ها و حتی جمهوریخواهان نتوانند رقیبی برای مقابله با ترامپ به میدان بیآورند، او نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را کسب کرده و با شکست سنگین جو بایدن به کاخ سفید باز خواهد گشت. دمکرات ها سعی می کنند "هیلی" را با شعارهای تند و تیز نظامی در برابر ترامپ قرار دهند و ترامپ بسیار تیزهوش تر از رقبا، قرار است یک زن را بعنوان معاون ریاست جمهوری در کنار خود به میدان انتخابات بیآورد تا "هیلی" از سکه بیفتد.

حرف های تبلیغاتی او تاکنون بر محور ضعف های جسمی و حواس پرتی بایدن بوده اما بتدریج حرف های دیگری هم می زند که با توجه به بحران اقتصادی، گرانی و خشم و نارضائی مردم با اقبال عمومی روبروست. از جمله علیه مهاجر پذیری، خاتمه جنگ در اروپا و محدود کردن بودجه ناتو. آیا او با تجربه شکست در انتخابات گذشته و اشتباهات و ماجراجوئی های دوران چهار ساله ریاست جمهوری اش می خواهد به کاخ سفید باز گردد. شاید بیش از همه کشورهای اروپا، آلمان نگران به کاخ سفید بازگشتن ترامپ باشد.

آیا دمکرات ها بجای تلاش برای تخریب او، در جستجوی یک رقیب قدر در برابر او خواهند گشت؟ شاید "کندی" چنین رقیبی باشد، اما دمکرات ها و جمهوریخواهان از نام "کندی" بیم دارند زیرا ترور کندی ها برایشان تداعی می شود.

ترامپ در تازه ترین اظهار نظرش درباره مهاجران گفته است:

« من در نخستین روز بازگشتم به کاخ سفید، به سیاست مرز‌های باز دولت بایدن خاتمه خواهم داد و از قانون دشمنان بیگانه برای اخراج مهاجران از آمریکا استفاده خواهم کرد.  مسئله گروه‌های تبهکار بیگانه یک بار برای همیشه باید حل شود.»

او از باندهای تبهکار گفته اما از ممنوعیت فروش سلاح و مسلح شدن وسیع مردم ایالت های مختلف امریکا که هر ماه دهها  قربانی برجای می گذارد چیزی نگفت. فعلا نگاه او به مرز طولانی امریکا و مکزیک و عبور غیر قانونی سیل مکزیکی ها به داخل امریکا برای کار و کسب درآمد و ارسال آن برای خانواده های خود درمکزیک است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: