ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ آذر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۹ آذر

سخنرانی پوتین و شایگو در وزارت دفاع روسیه

سلاح های سه گانه اتمی

به حالت آماده باش حفظ میشود

 
 
 

 

 

بخش هائی از سخنرانی پوتین در جلسه نظامیان در وزارت دفاع روسیه به مناسبت پایان سال ۲۰۲۳:

تمام تلاش ها برای شکست روسیه با شجاعت سرباز روسی شکست خورد. نیروهای روس در منطقه جنگی ابتکار عمل را دارند. سیستم پدافند هوایی روسیه، مشکلاتی داشت که شناسائی و رفع شد و اکنون باید سیستم‌های ارتباطی بازسازی شود و از فناوری‌های مدرن به طور مؤثرتر استفاده شود. سطح پدافند ما باید ارتقا یابد. سلاح های مدرن ما در سه گانه هسته ای ۹۵ در صد است و باید آن را بصورت آماده حفظ کنیم. مهندسان دفاعی ما اکنون سریع تر و دقیق تر به نیازهای جبهه نبرد پاسخ میدهند و مرکز طراحی جنگی ما پیشرفت کرده است.  تولید خودروهای زرهی روسیه امسال سه برابر شد. غرب به جنگ ترکیبی علیه روسیه ادامه می‌دهد. غرب اطلاعات لازم را بی درنگ همراه با سلاح‌ها به کیف منتقل می کند. سال ۲۰۲۳ سالی پرتنش برای نیروهای مسلح روسیه بود. اما نیروهای نظامی روسیه همه مشکلات حرفه ای را شجاعانه حل کردند. من از ارتش به خاطر خدماتش در انجام وظایفی که برعهده دارد، بویژه از نیروهائی که در صف نخست جبهه ها قرار دارند تشکر می کنم. روحیه میهن پرستانه اکثریت روس ها قابل ستایش است.

اگر کریمه، پس از کودتای ۲۰۱۴ در کیف، به روسیه ملحق نمی شد، قتل عام در کریمه قطعی بود.

غرب به تعهدات خود پایبند نیست.  در سال ۱۹۹۱ به ما قول دادند که ناتو " یک وجب به شرق نزدیک نخواهد شد" اما زیر قول خود زدند و حتی به مرزهای رسیدند.  ما قصد تهاجم و جنگ با کشورهای اروپا نداریم.

پس از سخنرانی پوتین، ژنرال شایگو وزیر دفاع روسیه پشت تریبون قرار گرفت و طی سخنانی گفت:

نیروهای مسلح روسیه پس از شروع عملیات ویژه، مناطقی پنج برابر بزرگتر از قلمرو لوهانسک و دونتسک  را آزاد کردند.  تقریباً ۳ میلیون پناهنده ای که در جنگ داخلی اوکراین متواری شده و به روسیه پناه آورده بودند بتدریج به سر خانه و زندگی شان در مناطق شرقی بازگشته اند. آنها از سال ۲۰۱۴ بستگان خود را ندیده بودند.

 اوکراین ۲۰۳ میلیارد دلار از حامیان خارجی خود دریافت کرد. این مبلغ ۳۰ درصد بیشتر از تولید ناخالص داخلی آن کشور است، در واقع اوکراین ورشکسته شده است.

در این مدت، غرب ۵۲۲۰ تانک، نفربر زرهی و خودروهای جنگی پیاده نظام و بیش ازهزار و ۳۰۰ سامانه توپخانه به کیف فرستاد. تانکهای آبرامز آنها به دلیل تلفات سنگین نیروهای مسلح اوکراین قادر نیستند به میدان آورده شوند. در جریان ضد حمله، نیروهای مسلح اوکراین ۱۵۹ هزار نیروی نظامی، ۱۲۱ هواپیما، ۷۶۶ تانک، از جمله ۳۷ تانک لئوپارد از دست دادند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: