ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ ابان ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازسازی دوباره صحنه قتل مهرجوئی و همسرش

کشف پیام ارسال نشده

همسر مهرجوئی در تلفن او

 
 
 

 

 

روز گذشته فیلم صحنه باز سازی قتل داریوش مهرجوئی و همسرش با حضور شماری  از مقامات آگاهی و امنیتی، به همراه سه متهم به قتل دستگیر شده منتشر شد. معلوم نیست این همان بازسازی اولیه است و یا روز گذشته و برای رسانه ای شدن، این صحنه دوباره تکرار شده است. چرا که در روز اول تنها یک متهم به قتل به صحنه برده شده بود اما در فیلمی که منتشر شده سه متهم در خانه مهرجوئی حضور دارند. همین تناقض گوئی های خبری و تردید ها برای آگاه کردن بموقع و شفاف مردم، باعث ناباوری ها می شود. از جمله درباره قتل مهرجوئی و همسرش. اگر همان روز اول با حضور خبرنگاران، هر سه متهم را به خانه مهرجوئی برده بودند حالا نیاز به تکرار بازسازی صحنه آن هم با سئوالات پوچ مامورباصطلاح آگاهی نبود.

همزمان با انتشار این فیلم، اعلام شد که در تحقیقات پلیسی و قضایی مدرکی بدست آمد که راهنمای ماموران برای شناسائی متهمین شد.

این مدرک یک پیام ارسال نشده از سوی همسر مرحوم مهرجویی به دخترش "مونا" در تلفن همراه وی است. ظاهرا همسرمهرجوئی زمانی که متهمان وارد منزل آن‌ها می‌شوند، با شتاب پیامی با مضمون (کریم اومد تو خونمون تتتتت) را برای دخترش تایپ می‌کند، اما فرصتی برای ارسال آن پیدا نمی‌کند. این پیام در حافظه گوشی وی باقی بوده که پس از کشف تلفن همراه  که نزدی یکی از متهمان بوده و بازگشایی قفل تلفن توسط پلیس بدست می آید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: