ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۵ ابان ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیشنهاد یکی از وزرای کابینه نتانیاهو

اسرائیل می خواهد فاجعه

هیروشیما را درغزه تکرار کند

 
 
 

 

 

یک ژنرال ارشد ذخیره ارتش اسرائیل هشدار داد که حضور طولانی مدت ارتش اسرائیل در نوار غزه برای اسرائیل هزینه بر است و تل آویو هر چه بیشتر در شهر نوار غزه بماند، خسارت ها و تلفات بیشتری خواهد داد. این ژنرال که "اسحاق بریک" نام دارد افزود: هرچه بیشتر در غزه بمانیم، کشته های بیشتری خواهیم داد و ضررهای اقتصادی هنگفتی خواهیم دید و احتمال انفجار اوضاع در کرانه باختری زیادتر می شود.

همزمان با این اظهار نظر وزیر میراث فرهنگی کابینه نتانیاهو روز گذشته برای خاتمه سریع جنگ غزه و گریز از ادامه یافتن جنگ گفت: یکی از گزینه هائی که باید بررسی شود، انداختن بمب اتم روی غزه است.

نتانیاهو برای فرار از مسئولیت گفته های این وزیر کابینه خود، این پیشنهاد را غیر واقعی اعلام کرد، درحالیکه این وزیر بدون همآهنگی قبلی با نتانیاهو این پیشنهاد را نمی توانست مطرح کند و در واقع نتانیاهو پیشنهاد و نقشه خود را از دهان یکی از وزرای کابینه اش بیان کرد. نتانیاهو برای گرفتن زهر این پیشنهاد که بهرحال برای نخستین بار مطرح شد و سد بیان استفاده از بمب اتم علیه غزه را شکست، مدعی شد که از این وزیر خواسته شده که فعلاً در جلسات کابینه شرکت نکند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۶ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: