ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ ابان ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اختلاف در اردوی حامیان  اسرائیل

پرهیز از تند روی

در دومین سخنرانی نصرالله

 
 
 

 

 

همزمان با تشکیل اجلاس سران کشورهای اسلامی در عربستان، حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان نیز به مناسبت روز شهدا سخنرانی کرد. این  دومین سخنرانی نصرالله در طول جنگ اسرائیل در غزه است که با پرهیز از تند روی مورد انتظار تندروها ایراد شد. او به گونه ای سخن گفت که بازتابی منطقی در اجلاس سران کشورهای اسلامی داشته باشد. ظاهرا اجلاس سران کشورهای  اسلامی در ریاض نیز رویکرد بهره گیری از اختلافات اروپا و امریکا با اسرائیل بر سر بمباران غزه و بسیج افکار عمومی جهان علیه توحش اسرائیل و مظلومیت مردم غزه را داشت.

نصرالله دراین سخنرانی گفت:

امروز مردم روستاها و شهرهای لبنان تعدادی از شهدای عزیز را تشییع کردند. ما در عمل وارد مرحله حملات مستقیم در جنگ علیه اسرائیل شده ایم و اشغالگران را با سلاح های مناسب هدف قرار میدهیم. پایگاه‌های اشغالگر آمریکا در عراق و سوریه به دلیل تجاوز به غزه آغاز شده است.

گذشت زمان دشمن و کسانی که از آن حمایت می‌کنند را تحت فشار قرار خواهد داد. شاهدیم که هیچکس در جهان جز آمریکا و انگلیس از تجاوزات اسرائیل حمایت نمی کند.

دشمن به هدف خود که تسلیم کردن ملت های مقاوم منطقه است نخواهد رسید و مردم سرزمین خود را نه ترک می کنند و نه فراموش.

این مسئله محرمانه ای نیست که جمهوری اسلامی از ما حمایت معنوی و سیاسی و مالی می کند. مقاومت فلسطین در درجه اول بخاطر پشتیبانی سیاسی و مالی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است. دولت آمریکا نبرد را مدیریت می کند و همه فشارها باید روی این دولت باشد. مردم فلسطین خواستار یک نظر واحد در نشست عربی و اسلامی هستند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۲ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: