ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۲ ابان ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گروگانی نداریم که بکشیم!

رفیقدوست در سیما گفت:

"غلط زیادی کرده بودم"

 
 
 

 

 

از قدیم گفته اند دشمن دانا بهتر از دوست نادان است. حداکثر ظرفیت سیاسی محسن رفیقدوست همان رانندگی آیت الله خمینی هنگام ورود به ایران و رفتن به بهشت زهرا بود، گرچه او را برای کارهای دیگری هم جلو انداختند و در واقع "پادو"ی کارهائی شد که در حد و اندازه قد او نبود. از جمله فرماندهی کمیته های انقلاب و سپس وزارت سپاه. از بچه های میدان تره بار تهران بود و از دم دستی های حبیب الله عسگراولادی دبیرکل موتلفه اسلامی. انقلاب شد و او هم به میدان انقلاب درآمد. پس از جنگ عراق، چند سالی هم رئیس پتروشیمی شد و در این پست و مقام برای خود پول ساخت. البته در کنار برادرش "فاضل خداداد" که به جرم دزدی و فساد اقتصادی محاکمه و اعدام شد که ریش نداشته محسن رفیقدوست هم در آن محاکمه بند بود اما با اشاره آنها که پادوئی آنها را کرده بود از محاکمه نجات یافت.

با این نگاه بسیار کوتاه به سوابق محسن رفیقدوست برویم سر اظهار نظر آب نکشیده ای که چند روز پیش درباره خطر حمله امریکا و اسرائیل به ایران کرد و دسته گلی به آب داد که حکومت برای گرفتن آن از آب، ناچار شد یک مصاحبه تلویزیونی برایش ترتیب بدهد. او که چند سالی است نه سر پیاز است در حکومت و نه ته پیاز، در یک مصاحبه روزنامه ای گفته بود "ما گروگانهای زیادی داریم که اگر به ما حمله شود همه آنها را می کشیم" در این مصاحبه مدعی شد که منظور او از گروگان، پایگاههای امریکا در منطقه و دولت اسرائیل بود و رسانه های داخلی و خارجی از جمله او بد برداشت کرده و باصطلاح با ایشان شیطنت کرده اند!

از خیلی ها پس از دستگیری و زیر فشار در زیر زمین ها و سلول های انفرادی اعتراف دروغ می گیرند اما رفیقدوست بدون پس گردنی به سیما آورده شد تا در برنامه "افق فلسطین" در پاسخ به سئوال خانم گوینده شیرین زبان و خوش کرشمه برنامه بگوید "غلط زیادی کرده بود"

وقتی آب سر بالا می رود و هرکسی در هر زمینه ای در جمهوری اسلامی اظهار نظر می کند، نتیجه این می شود که آدم بی چاک و دهانی مثل او هم مصاحبه کند و نظری بدهد که در آشفته بازار کنونی منطقه وجهان به یک دردسر تبلیغاتی و سیاسی در جهان و منطقه تبدیل شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۳ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: