ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ ابان ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امریکائی ها به بهانه حفاظت از پایگاه اتمی "دیمونا" وارد اسرائیل شده اند

صدها نظامی امریکائی

همراه ارتش اسرائیل درغزه می جنگند

 
 
 
 
 

گزارش های متعددی وجود دارد که واحدهائی از نظامیان حرفه ای امریکا و انگلستان در کنار ارتش اسرائیل درغزه می جنگند. همین حضور نشان میدهد که اسرائیل دیگر به تنهائی قادر به غلبه بر فلسطینی ها نیست و اگر نظامیان امریکائی و انگلیسی مستقیما در کنار ارتش اسرائیل قرار نگیرند، شکست و عقب نشینی تا قلب تل آویو و بازپس گیری سرزمین های اشغالی توسط فلسطینی ها قطعی است. بموجب تازه ترین گزارش تحلیلی  «عبدالباری عطوان» تحلیلگر سیاسی فلسطینی تبار که مقیم انگلستان است حداقل ۲ هزار نظامی امریکائی اکنون در غزه حضور دارند. عطوان در گزارش خود گفت:

«آمریکایی ها پیامی برای مقاومت، حماس و حزب الله فرستاده و گفته اند "۲ هزار سرباز را برای دفاع از راکتورهای هسته ای "دیمونا" اسرائیل فرستاده اند نه برای جنگ".

حتی همین ادعا برای توجیه حضور نظامیان امریکائی درغزه، خود به معنای تائید و اعتراف به حضور مستقیم امریکا در جنگ غزه است و این تازه جدا از سیل سلاح و مهماتی است که بی وقفه برای اسرائیل ارسال می شود.

عطوان اضافه کرده است:

"آمریکایی ها دروغ می گویند. این در حالی است که برخی از نیروهای آمریکا در نوارغزه به هلاکت رسیده اند و برخی دیگر زخمی شده اند.

اسرائیلی ها ادعا می کنند که گروه حماس دیگر کنترل نوار غزه را در دست ندارد و کنترل این منطقه از دست این گروه خارج شده است. این در حالی است که حماس تانک های اسرائیل را از دست نیروهای ارتش خارج کرده و سرنشینان این تانک ها را اسیر می کند و حماس با موشک تل آویو و اشکلون را هدف قرار می دهد و دود و آتش این موشک ها سراسر این شهرها را فراگرفته است.

عطوان در ادامه تحلیل خود از احتمال جنایتی بزرگ خبر داده و گفته است:

« احتمال داد اسرائیل پس از ناامیدی از پیروزی، از سلاح هسته ای استفاده کند زیرا آنها تاکنون به طور کلی در این جنگ شکست خورده اند و طرح مورد نظر آنها نابود غزه است. بنابراین از دست افراد نادانی مانند نظامیان اسرائیلی چنین کاری بر می آید.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: