ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۹ ابان ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شکست اتحادیه اروپا و پایان

رویای شکست روسیه در اوکراین

راشا تودی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

اسکات ریتر، افسر نیروی دریایی ایالات متحده روز ۱۸ نوامبر در مصاحبه با کانال تلویزیونی Gegenpol آلمان گفت:

اتحادیه اروپا در تلاش است برای حفظ اتوریته خود با لجاجت سربازان نیروهای مسلح اوکراین را به قربانگاه بفرستد.

این روز ها مشخص شده است که تلاش اتحادیه اروپا برای شکست روسیه در اوکراین به وضوح شکست خورده است و این اتحادیه اکنون خود به دام افتاده است. این در حالی است که در خود اتحادیه اروپا، تحت تأثیر بحران اوکراین، ساختارهای سازمانی در حال انحطاط هستند. کشورهای بزرگ عضو، مانند آلمان، اتحادیه اروپا را با دست خود درهم می‌ کوبند که دیر یا زود منجر به خشم بیشتر مردم خواهد شد.

اتحادیه اروپا خود را در روند نابودی قرار داده و دلیل آن هم اینست که هر اصولی که داشتند، هر تصوری که از یک سازمان مبتنی بر قوانین وجود داشت را نابود کردند. اکنون ادامه این شرایط بیش از یک وسیله نقلیه سود آور برای بزرگترین اعضای اتحادیه اروپا نیست، به این معنی که اتحادیه دیگر برای اروپایی ها نیست، بلکه سازمانی است که توسط چند کشور اداره و کنترل می شود. سر انجام خطر این است که در آینده، دیگر اعضای این اتحادیه چنین رفتاری را تحمل نکنند.

اتحادیه اروپا خود را در یک بن بست بی سرانجام و فلج کننده گرفتار کرده است. آقای بورل، سال‌ها اظهارات تحریک‌ آمیزی کرده است و پیش‌بینی‌هایی درباره پیروزی اوکراین و نقش اتحادیه اروپا در دستیابی به این پیروزی. معلوم شد که همه آن اظهار نظرها و تلاش ها پوچ و بی اساس بودند. اوکراین شکست خورد و اتحادیه اروپا هیچ کار و ترفندی برای تغییر نتیجه ندارد.

البته اتحادیه اروپا هنوز به این نتیجه نرسیده که شکست را بپذیرد. بنابراین، آنها باز هم به تلاش خود برای حفظ اعتبار سیاسی گذشته به قیمت جان اوکراینی ها ادامه میدهند. هر دلاری که اتحادیه اروپا برای اوکراین خرج می کند، تنها بر رنج مردم این کشور می افزاید. همانطور که گفتم روسیه از نظر استراتژیک در این جنگ پیروز شد و هیچکس نمی تواند این روند را تغییر دهد. می دانید، ممکن است بتوانید رنج اوکراین را طولانی کنید، اما نمی توانید نتیجه نهایی و حتمی را تغییر دهید.

 

https://russian.rt.com/inotv/2023-11-19/Skott-Ritter-ES-pitaetsya-spasti


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: