ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یک ژنرال بازنشسته اسرائیل

قاسم سلیمانی را می شناختیم

حالا به "حاجی زاده" فکر کنید

 
 
 
 
 

سرتیپ پاسدار حاجی زاده، فرمانده هوا فضای سپاه است و ازاو بعنوان یکی از بنیانگذاران صنعت موشکی ایران یاد می شود. او نیز مانند قاسم سلیمانی، باقری، رحیم صفوی و شماری دیگر از فرماندهان زنده مانده درجنگ با عراق، از نسل انقلاب و جنگ است. تاکنون هیچ اطلاعی درباره تحصیل، دوره و نحوه دست یافتن او به صنعت موشکی منتشر نشده است. همچنان که درباره دانش نظامی قاسم سلیمانی و برخی دیگر از فرماندهان سپاه که نامشان شنیده نشده و ظهور علنی نداشته اند. باحتمال زیاد، این تدابیر با دو هدف انجام شده است. نخست فاصله گیری از تبلیغاتی که غرب و حتی در داخل کشور درباره محل دیدن دوره های نظامی و صنعت موشکی و دوم تابلو نشدن آنها، چنان که قاسم سلیمانی شد و سرش را همین تابلو شدن به باد داد. درباره دانشمندان اتمی و کارکنان صنایع موشکی و اتمی ایران نیز همین دو تدبیر بشدت و بدرستی مراعات می شود. آنچنان که نه تنها مردم عادی، که سیاسیون و بخش هائی از بدنه حاکمیت نیز از این مسائل و حتی توان و قدرت موشکی، پهپادی و اتمی ایران با اطلاع نیستند.

تازه ترین اظهار نظری که درباره سردار حاجی زاده توسط اسرائیلی ها شده، هم زنگ خطر است و هم تائید ملاحظاتی که درباره این چهره های نظامی واتمی و موشکی می شود.

"عاموس یادلین"، ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل اخیرا در یک مصاحبه‌ تصویری گفته است:

«نباید با ایران بدلیل دست برتری که دارد، در خلیج فارس درگیر بشویم. ما، همه قاسم سلیمانی را می‌شناختیم و حالا روی این اسم حساب کنید و به آن توجه داشته باشید."حاجی زاده"»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: