ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۸ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دعوت آیت الله سیستانی به حمایت از فلسطینی ها

حرکت نظامی حزب الله لبنان

به طرف مرزهای اسرائیل

 
 
 
 
 

 

۴۸ ساعت بمباران کور غزه با هواپیماهای اسرائیلی، سرانجام موجب گسترش دامنه جنگ شد. واحدهای حزب الله لبنان به طرف جنوب این کشور و مرز با اسرائیل به حرکت در آمدند و اسرائیل نیز با پیش بینی همین موقعیت، در مرز لبنان آرایش جنگی گرفته است.

همزمان با این صف آرائی، آیت الله سیستانی در عراق از همه مسلمانان دعوت کرد به یاری مردم فلسطین بشتابند و به فریادهای بلند آنها برای کمک پاسخ بدهند و نهایت تلاش و توان خود را برای بازدارندگی متجاوزان، احیای حقوق غصب شده آنها و نجات مردم به کار گیرند تا سرزمین های اسلامی از دست مهاجمان غاصب بیرون آورده شود.

این موضع گیری آیت الله سیستانی، بی شک پاسخی مثبت در ایران خواهد داشت و همگان منتظر موضع گیری رسمی رهبر جمهوری اسلامی اند. اولین تاثیر این موقعیت جنگی بالا رفتن قیمت دلار در ایران است و موضع گیری های منفعل و سازشکارانه غربگرایانی که رسانه های داخل کشور را در قبضه خود دارند.

از سوی دیگرسخنگوی "کتائب القسام" در غزه تهدید کرد که در صورت ادامه بمباران غزه اسرای نظامی اسرائیل را در مقابل دوربین اعدام خواهد کرد. حالا که دشمن زبان انسانیت و اخلاق را نمی فهمد، با زبانی که خوب می‌فهمند سخن میگوییم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۰ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: