ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۳ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تهران- کامران پورصفر

به انفعال در حمایت

از فلسطینیان باید خاتمه داد

 
 
 
 
 

 

در میان مقالات چند پهلوئی که در روزنامه های ایران درباره عملیات حماس در اسرائیل و بمباران غزه توسط اسرائیل منتشر شده و می شود و اظهار نظرهای افرادی مانند صادق زیبا کلام که در رکاب اسرائیل شمشیر می زنند، کامران پور صفر که محقق تاریخی - سیاسی است، در مقاله مشروحی اشاره به نمونه های تاریخی بمباران ها و توحش های امپریالیسم جهانی کرده و سپس در باره بمباران غزه نوشت:

«در داستان (دردنامه) فلسطین، روزی نه چندان دور، حق به حق دار خواهد رسید، اگر یاوری های جدی درکارنباشد، تحقق آن طولانی و با تلفات و صدمات بیشتر همراه خواهد بود. تردیدی نیست که  پیروزی مردم فلسطین  در زهدان آینده نطفه بسته است، اما افسوس که با تلفات و صدمات فراوان بدست خواهد آمد. شرط کاهش صدمات و تلفات ترک انفعال ناشایست جاری و  همراهی مردمان آزاده جهان با مبارزه فلسطینیان است. به امید اینکه تهدیدات اسرائیل علیه فلسطینیان خنثی شود و استقلال کشور فلسطین و آزادی و سعادت فلسطینیان هرچه زودتر بدست آید .»

ما این از این مقاله مشروح صرفا بخش روز آن که مربوط به بمباران غزه است را برای باز انتشار انتخاب کردیم، به دلیل انتشار آن در داخل کشور.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۵ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: