ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۴ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۲۴ مهر

سحرگاه حمله حماس

از زبان یکی از گروگانها

 
 
 

 

 

یک ضرب المثل ایرانی می گوید "ماه هرگز پشت ابر نمی ماند" و دروغ هرگز بر حقیقت غلبه نخواهد کرد.

همین یک خط و نیم که در بالا نوشتیم حکایت کامل سیل جعل خبری است که اسرائیل و در حمایت از آن، تمام غرب علیه ورود نظامی حماس به آنسوی مرز غزه در اسرائیل در این روزها ساخته و برای فاجعه و جنایت تاریخی بمباران غزه آن را پرداخته است. نمونه های زیادی در این ارتباط وجود دارد که بتدریج آشکار می شود اما صد افسوس که این آشکار شدن دروغ و جعل خبر، زمانی آغاز می شود که صدها رویداد و خبر دیگر، روی آن رویداد و خبر جعلی آمده و آن خبر و یا اخبار جعلی که در ذهن شنونده و خواننده آن ته نشین شده، به این آسانی از اذهان بیرون نمی آید و تاثیر روانی و احساسی خود را باقی گذاشته است.

یکی از جنجال هائی که اسرائیل پس حمله حماس به داخل اسرائیل ساخت و به خورد رسانه ها داد، مربوط به کشتار کودکان، مادران و آن افرادی است که در یک فستیوال رقص و آواز شرکت کرده بودند. این جنجال آلوده به جعل، با هدف تائید بمباران غزه صورت گرفت.

حالا مشاهدات مستقیم یک شاهد عینی از جشنواره موسیقی و رقص را در گفتگو با یک شبکه عبری زبان بشنوید که می گوید:

«ما به خانه‌ای در یکی از شهرک‌های اسرائیلی فرار کردیم تا خود را پنهان کنیم که متوجه شدیم خانواده دیگری آنجا هستند، به ناچار به سمت پناهگاه رفتیم و افراد مسلح کم کم نزدیک می‌شدند. ناگهان حدود ۴۰ فرد مسلح وارد شدند و ما را به خانه‌ای دیگر بردند که افرادی در آنجا گروگان گرفته شده بودند. افراد مسلح محترمانه با ما برخورد کردند و از ما خواستند که با پلیس تماس بگیریم تا خود را برسانند. پلیس نیز خود را به آنجا رساند که ناگهان تیراندازی از هر طرف آغاز شد و یکی از افراد مسلحی که با ما صحبت می‌کرد من را به بیرون هدایت کرد. آنجا جسد ۴ نفر را دیدیم که ظاهرا توسط نیروهای پلیس کشته شده بودند. بعد از آن، این فرد مسلح بازداشت شد و سپس مکانی که اسرائیلی‌ها در آن گروگان گرفته شده بودند بمباران شد و همگی توسط پلیس کشته شدند. افراد مسلح قصد کشتن ما را نداشتند و رفتارشان با ما محترمانه بود و ما را که ترسیده بودیم آرام می کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: