ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۵ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یک گام به سوی مردم!
پرسش و پاسخ مردم
و فرمانده انتظامی تهران بزرگ

 
 
 

 

 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز گذشته با حضور شماری از روسای پلیس‌تخصصی پایتخت در مسجد خیابان استاد حسن بنا حضور یافته و مستقیم به برخی مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی کرده و به سئوالات آنها پاسخ داد.
تا اینجای کار، اقدامی مردم پسند انجام شده و معلوم نیست چرا این اقدام خوب، مستقیماً از صداوسیما پخش نشده است؟
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران گفت:
شما شاهد بودند که از جمله مطالبات مردم برخورد با معتادان ولگرد در خیابانها، برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با سرقت و مسائلی از این دست بود.
در برخی مناطق تهران از جمله میدان شوش و هروی موادمخدر به صورت آشکار به فروش می‌رسید که اکنون شاهدید به این وضع خاتمه داده شده است.
همزمان با آن 38 هزار معتاد ولگرد در خیابانها شهر را شناسایی و جمع‌ کردیم. درباره تامین امنیت مردم ماموران به صورت شبانه‌روزی در شهر حضور دارند و این حضور را تقویت خواهیم کرد.
مسئله حجاب مطرح شد. شما هم میدانید که حجاب را می خواستند تبدیل به یک دستآویز برای جنجال در جامعه تبدیل کنند و عده ای هم دست به هنجار شکنی زدند.
این جلسه نشان داد که باید به صورت مستقیم با مردم در ارتباط باشیم و در آینده در مساجد دیگر محلات تهران نیز حضور خواهیم یافت.
ضمناً برای تامین امنیت محلات گشت‌های کلانتری به صورت مستمر در مناطق حضور دارند و از این پس بیشتر هم حضور خواهند داشت. گشت‌های موتوری را برای ماموران فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین کلانتری‌ها فعال کردیم تا ماموران انتظامی بتوانند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.
شما شنیدید که یکی از مسائل مطرح شده توسط مردم سرقت بود. سرقت رابطه مستقیم با وضعیت اقتصادی، بیکاری و اعتیاد دارد؛ تحریم‌های بین‌المللی باعث فشار اقتصادی شده و سرقت‌های خرد به همین دلیل افزایش پیدا کرده است. قرارگاه مبارزه با سرقت به همین دلیل فعال شده است. قرار است سارقان سابقه دار به سادگی از زندان آزاد نشوند و کنترل سارقان سابقه‌دار به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: