ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خامنه ای: اتاق فرمان جنگی اسرائیل دست امریکاست

پیام چهار بندی امریکا

به رهبر جمهوری اسلامی

 
 
 

 

 

 

رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته در دیداری که با شماری از نخبگان داشت به مسئله ای اشاره کرد که اندک زمانی پس از آن، برخی محافل خبری در امریکا آن را به نوع دیگری فاش و تائید کردند.علی خامنه ای در سخنرانی خود گفت: "بنا بر اطلاعات متعدد ما، سیاست جاری هفته اخیر داخل رژیم صهیونیستی را آمریکا‌یی‌ها دارند تنظیم میکنند. آمریکا در جنایات اخیر مسئول است."

«دولت بایدن به نماینده ایران در سازمان ملل پیامی تسلیم کرده که شامل چهار بند بوده است. در این چهار بند از ایران خواسته شده برای کاهش تنش در حوادث غزه گام بردارد.» الجزیره افزود:

پیام واشنگتن شامل این تهدید بوده که در صورت دخالت مستقیم ایران در رویارویی، آمریکا نیز مستقیما و به صورت نظامی ورود خواهد کرد.»

حتی اگر تفسیر الجزیره مستند هم نباشد، همان خبری که بعنوان چهار بند منتشر و به اصول آن پرداخته نشده نیز نشان میدهد که حق با آقای خامنه ایست و رهبری اسرائیل اکنون در اختیار کاخ سفید است و دولت و  ارتش اسرائیل  کارگزار.

رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت:

بعضی کشورها اعتراض کردند که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامیان را کشتند؟ شهرک‌ نشینان اصلا غیرنظامی نیستند. مسئولان بعضی از کشورها که با مسئولان کشور ما صحبت کردند، در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض‌شان این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامی‌ها را کشتند.

اولاً این حرف خلاف واقع است. یعنی اصلاً این‌ها که در شهرک و این‌ها هستند غیرنظامی نیستند. همه‌شان مسلح‌اند. حالا گیرم غیرنظامی. چه تعداد غیرنظامی کشته شدند. صدبرابر آن‌ها الان دارد این رژیم غاصب از زن و بچه و پیر و جوان می‌کشد. در این ساختمان‌های غزه نظامی‌ها که ساکن نیستند. نظامی‌ها جاهای خودشان هستند و آن‌ها هم می‌دانند. این‌ها همه مردم‌اند. مراکز پرجمعیت را انتخاب می‌کنند و می‌زنند. در همین چندروز فلسطینی‌ها در غزه چندهزار کشته دادند. این جنایت جلوی چشم همه‌ مردم دنیاست. دولت غاصب رژیم صهیونیستی امروز قطعاً باید محاکمه بشود. آمریکا در جنایات اخیر مسئول است. بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود. آنطوری که اطلاعات متعدد به ما می‌گوید سیاست جاری این هفته اخیر داخل رژیم صهیونسیتی را آمریکایی ها تنظیم می‌کنند‌‌. این کارهایی که دارد انجام می‌گیرد سیاست آنهاست‌‌.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: