ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۳۰ مهر ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اخبار و گزارش های مهم

خبرگزاری "راشا تودی" از اسرائیل

 
 
 

 

 

"راشا تودی" روزگذشته به نقل از منابع حماس در غزه اعلام کرد که ۵۰ تن از گروگانهای اسرائیلی در جریان بمباران غزه همراه با مردم نوار غزه کشته شده اند.

از سوی دیگر، همین خبرگزاری که در کشورهای اروپائی فیلتر شده اعلام کرد که شماری از خلبان های اسرائیلی که گویا شمار آنها بیش از ۲۰ خلبان است اعلام کرده اند که دیگر حاضر به پرواز و بمباران غزه نیستند. و باز، در خبر دیگری که راشاتودی اعلام کرد، تمام لب تاپ های جاسوسی و گزارش ها و نقشه های جنگی و امنیتی اسرائیل که در نزدیک ترین نقاط به مرز غزه مستقر بوده اند بدست حماس افتاده و از این طریق اطلاعات محرمانه بسیاری بدست حماس افتاده است.

در امریکا نیز، بیش از ۷۰ نماینده کنگره این کشور از کاخ سفید خواسته اند جلوی ادامه بمباران غزه را بگیرد.

در خبری دیگر که هنوز رسما تائید نشده، گردان هائی از سپاه قدس، در بلندی های جولان (گولان) سوریه که اسرائیل آن را در جنگ ۶ روز سال ۱۹۶۷ تصرف کرده مستقر شده اند.

در یک خبر دیگر، همزمان با رسیدن موج عظیم تظاهرات علیه اسرائیل و بمباران غزه از آسیا و اروپا به افریقا، در پایتخت افریقای جنوبی تظاهرات عظیم مردم با در دست داشتن پرچم روسیه و عکسهای پوتین علیه اسرائیل برگزار شد. در چند کشور به سفارتخانه ها، کنیسه ها و کنسولگری های اسرائیل حمله شده و برخی از آن را مردم به آتش کشیده اند.

بتدریج، حتی تحلیلگران غرب و اسرائیل نگرانی خود درباره جان یهودیان ساکن کشورهای دیگر را بیان کرده اند و پیش بینی یک تقابل نژادی در سراسر جهان علیه یهودیان را حتی در خود امریکا را کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: