ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

11 شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این تکرار اسنپ در تهران است

که بدین شکل در مرند تکرار شد

 
 
 
 

 

آن که سیلی می زند سرمربی تیم بسکتبال شهرستان مرند است و آن که سیلی میخورد بازیکن زیر 14 سالی است که در مسابقه فینال زیر 14 سال شرکت داشته.

رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی، پس از انتشار این فیلم در شبکه مجازی، همانند مدیریت اسنپ که راننده را لغو موقت پروانه کرد، دستپاچه شده و این سرمربی را محروم موقت کرده تا کمیته انضباطی درباره او تصمیم بگیرد.

نه با محروم کردن یک مربی و نه با لغو پروانه آن راننده اسنپ که مسافر زن بی روسری را در محله نارمک تهران از ماشین بیرون کشید و کتک زد، مشکل خشونت و بی قانونی در کشور حل نخواهد شد. این مشکل در تمام سطوح حکومتی و در بطن جامعه ریشه دوانده است و تا حکومت خود را اصلاح نکند، این مشکل در بطن جامعه حل نخواهد شد. ریشه پر شدن زندانها در همینجاست. به خشونت کشیده شدن هر اعتراض و اعتصاب و تحصنی در همینجاست، رشد اختاپوسی زورگیری در محلات در همینجاست، به زور حجاب به زنان تحمیل کردن در همینجاست، فساد مالی در حکومت نیز ریشه اش در همینجاست.

حکومت نزدیک به 45 سال است که هر گرهی را با دندان باز کرده است و قطعا در آینده این دندان کنُد خواهد شد و در برابر آن دندان جامعه تیز تر و خشن تر. گهی زین به پشت و گهی پشت به زین!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  2 سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: