ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

11 شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اعلام آمادگی روسیه برای نوسازی

ارتش کشورهای امریکای لاتین

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

به گزارش خبر گزاری تاس، اخیرا یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در مرکز کنگره و نمایشگاه پاتریوت، در مسکو برگزار شد.  در این کنفرانس نمایندگان وزارتخانه‌های دفاع و سازمان‌های بین‌المللی، کارشناسان نظامی و دیپلمات‌های ده‌ها کشور درباره تهدیدات مشترک علیه ثبات جهانی و منطقه‌ ای همچنین جنبه‌های مختلف امنیت در آسیا، آفریقا، خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین گفتگو کردند.

در این کنفرانس سرگیی شویگو، وزیر دفاع  روسیه گفت که کشور ما می تواند به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه برای نوسازی ارتش آنها کمک کند. وی همچنین به لزوم توسعه تماس و همکاری با کشورهای برزیل، بولیوی، پرو، مکزیک و آرژانتین اشاره کرد.

در ادامه شویگو اظهار داشت، روسیه از کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه برای حمایت از عملیات نظامی ویژه در اکراین که از همان ابتدا اعلام کردند سپاسگزار است. ما می توانیم تجربه عملیات رزمی مدرن ارتش های یکدیگر را با هم مبادله کنیم.

ژنرال خولیو سزار آویلس کاستیو، فرمانده کل ارتش نیکاراگوئه در پیامی ویدئویی خطاب به شرکت کنندگان در کنفرانس یازدهم مسکو درباره امنیت بین المللی گفت: جمهوری نیکاراگوئه به پیروزی روسیه در برابر نیروهای ائتلاف آتلانتیک شمالی در اوکراین اطمینان دارد و بدون قید و شرط از عملیات نظامی ویژه در اوکراین حمایت می کند.

همانطور که فرمانده کل ارتش نیکاراگوئه خاطرنشان کرد، روسیه اکنون در شرایط سختی برای امنیت خود قرار دارد.

وی در ادامه گفت، ما مطمئن هستیم که روسیه تمام وظایف تعیین شده برای خود را با موفقیت اجرا خواهد کرد و قادر خواهد بود نیروهای ناتو را شکست دهد، زیرا در واقع نیروهای ناتو در حال جنگ در خاک اوکراین هستند.

 

https://www.rline.tv/news/2023-08-30-shoygu-zayavil-chto-rossiya-mozhet-pomoch-kube-venesuele-i-nikaragua-modernizirovat-armiyu/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  2 سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: