ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

13 شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشاگری نخست وزیر اسبق ایتالیا

فرانسه برای حمله به لیبی

هواپیمای مسافری را سرنگون کرد

 
 
 
 

  

این یک روش شناخته شده در تمام کشورهای جهان و بویژه در امریکاست که دولت ها و نهادهای امنیتی و نظامی هرگز واقعیات حوادث مهم داخلی و جهانی که از جزئیات آن نیز اطلاع دارند را بموقع و در کوران اخبار مربوط به آن حوادث برای اطلاع افکار عمومی اعلام نمی کنند. برخی از این اطلاعات زمانی از زیر چتر محرمانه بودن خارج می شوند که دیگر آب ها از آسیاب ها افتاده و مردم یا آن حوادث را فراموش کرده اند و آنقدر حوادث روز روی داده که دیگر برای جزئیات حوادث گذشته اهمیت قائل نیستند. گاه این نوع اطلاع رسانی های کهنه شده را مقامات بازنشسته و از حکومت کنار رفته و در کهنسالی و در انتظار مرگ آن را بیان می کنند.

از این جمله است افشاگری اخیر "جولیانو آماتو" نخست وزیر اسبق ایتالیا که پس از ۴۳ سال دهان گشورده و فاش ساخته که فرانسه هواپیمای مسافری ایتالیایی را با شلیک موشک سرنگون کرد که موجب کشته شدن تمام 81 سرنشین آن شد.  

آماتو اضافه کرده « نیروی هوایی فرانسه برای ترور معمر قذافی،  هواپیمای مورد بحث را که در مسیر "بولونیا" به "پالرمو" در پرواز بود با شلیک موشک سرنگون کرد!"

این شلیک و سرنگونی بهانه حمله به لیبی و کشتن قذافی و متلاشی کردن آن کشور با هدف غارت نفت آن و جلوگیری از تلاش قذافی برای ایجاد اتحاد افریقا و اعلام پول واحد افریقا بود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  4 سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: