ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

13 شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 

بمناسبت سالروز تولد

پیام شورانگیز زوگانف

به "لوکاشنکو" رهبر بلاروس

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

  

گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه، بمناسبت سالروز تولد لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس تبریکی شورانگیز برای وی فرستاد. او دراین پیام نوشت:



سیاست امر پیچیده ای است و پیگیری مسیر و انتخاب سیاستی که به نفع اکثریت مردم باشد، دشوار تر. مایه خرسندی است که می بینم چگونه شما با انتخاب مسیری پر فراز و نشیب و در عین حال حساس، با دانش و تجربه وسیع، با مدیریتی توانمند دشوارها را در مسیر ملی و جهانی طی کردید. راه دشوار و هوشیارانه ای را که شما پیموده اید، سرمایه گرانقدر و ذخیره ای است که می تواند دستمایه‌ ای برای اعتلای نسل‌های آینده بشود و حقیقتاً بهایی برای آن نمی‌توان قائل شد. بر روی چنین پایه ای، می توانید با اطمینان به آینده و به آینه زمان نظر داشته باشید.

شما غالباً تصمیمات دشوار و مسئولانه ای اتخاذ کردید و گذر زمان نشان داد که این تصمیمات کاملاً سنجیده، دقیق و گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه راهگشا برای بلاروس و برای تاریخ مشترک ما بوده است. شما توانستید تجسم زنده گفته لنین باشید که گفت صداقت، اراده و شجاعت قوی ترین سیاست است.
الکساندر گریگورویچ! صمیمانه برای شما و همکاران و همراهان شما سلامتی و موفقیت های بزرگ در کارهای سخت و دشوار به نفع جمهوری بلاروس و اتحادیه روسیه و بلاروس آرزو می کنم!

/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  4 سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: