ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

13 شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیش بینی نشریه "فوربس"

بعد از جنگنده "پاک 130"

"سوخو 35" وارد ایران میشود

 
 
 
 

 

پرواز جنگنده روسی "یاک ۱۳۰" در آسمان ایران توسط خلبان های ایرانی، حجت را برای امریکا و متحدان ناتوئی این کشور تمام کرد که بزودی مدرن ترین جنگنده روسیه بنام "سوخو 35" وارد ایران خواهد شد. این محافل رسیدن "پاک 130" را پیش درامد انتقال سوخو 35 به ایران ارزیابی کرده اند. پاک 130 فعلا در اختیار ارتش ایران قرار گرفته است.

روابط عمومی ارتش اعلام کرد: شماری هواپیمای آموزشی یاک ۱۳۰ در راستای ارتقای توان آموزشی و رزمی نیروی هوایی ارتش وارد کشور شده و به پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ملحق شده است. تاکید بر آموزشی بودن پاک 130، را مقدمه آماده شدن خلبان های ایران برای هدایت سوخو 35 دانسته اند. در ماههای گذشته و بویژه با حضور وزیر دفاع، قائم مقام ستاد مشترک نیروهای مسلح، فرمانده نیروی زمینی و نیروی دریائی به همراه شماری از نظامیان و سپاهیان در نمایشگاه نظامی مسکو، حضور در روز نیروی هوائی و همچنین مانورهای مشترک میان دو کشور و دعوت از یک هیات نظامی از ایران برای نظارت بر مانور نظامی جمهوری بلاروس، همگی نشان میدهد که یک سلسله قراردادهای نظامی میان جمهوری  اسلامی و روسیه منعقد شده و آموزش های لازم برای هدایت ادوات جنگی و نظامی روسیه را گذرانده اند.

نشریه «فوربس» نوشت «جنگنده‌های سوخو ۳۵ نیستند اما می‌توانند به عنوان هواپیمای جنگی سبک مورد استفاده قرار گیرند، اما تحویل آن‌ها نشان می‌دهد که روسیه جنگنده سوخو 35 را نیز در نوبت بعدی تحویل ایران خواهد داد.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  4 سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: