ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

20 شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مشاور رئیس جمهور دونتسک:

نه اتحادیه اروپا و نه "ناتو"

نگران نابودی اوکراین نیستند

 
 
 
 

  

"یان گاگین" مشاور پوشیلین رئیس جمهور، جمهوری خلق "دونتسک" که پس از یک رفراندوم به فدراسیون روسیه پیوسته است. از سال 2014 دونتسک زیر گلوله باران و انواع جنایات نازی های حکومت اوکراین بوده و اکنون نیز همچنان زیر موشک باران های گهگاهی ارتش اوکراین است. البته روسیه ضد هوائی های خود را در این جمهوری مستقر کرده و به همین دلیل از شدت موشک باران دونتسک کاسته شده است. دولتی که حاکمیت دونتسک را در اختیار گرفته، نه فقط چپ بلکه کمونیست است و حزب کمونیست نیز در این جمهوری که گفته می شود 3 میلیون جمعیت داشته در حاکمیت است. نزدیک به یک میلیون از جمعیت دونتسک در سالهای نسل کشی و حملات نظامی ارتش اوکراین منطقه را ترک کرده و راهی روسیه شده اند.

گاگین اخیرا در یک مصاحبه خبری گفت: دبیرکل یا فرمانده ناتو "استولتنبرگ" آمار تلفات ارتش اوکراین را پنهان می کند. او اخیرا در در پاسخ به سوالی در مورد تلفات نیروهای مسلح اوکراین، سکوت کرد که این سکوت خود در تائید تلفات بالای ارتش اوکراین است.

اخیرا در یکی از  نشست های پارلمان اروپا از دبیرکل ناتو در باره ضد حمله اوکراین و آمار 500 هزار کشته سوال شد. استولتنبرگ در پاسخ گفت که "هیچ کس هرگز نگفته که این ضد حمله آسان خواهد بود".

گاگین در مصاحبه خود با اشاره به همین جمله دبیرکل ناتو گفت: خونسردی دبیرکل ناتو در پارلمان اروپا نشان داد که نه او و نه کسی در پارلمان اروپا نگران نابودی اوکراین و جان مردم این کشور نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  11 سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: