ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۷ شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگرانی روز افزون لهستانی ها

از حضور سربازان امریکائی در این کشور

 
 
 

 

 

لهستان در چند قدیمی سقوط در جنگ اوکراین است و به همین دلیل لهستانی ها نگران افزایش شمار بیشتری از سربازان آمریکایی در آن کشور شده اند.

"هانا کرامر" تحلیلگر لهستانی می نویسد تفنگداران دریایی امریکا به لهستان اعزام می شود. در میان آنها سربازان معتاد و معلول ذهنی کم نیست اما شمار سربازان واقعی هم زیاد است.

مطابق قوانین جدید آمریکا، از سال ۲۰۱۷ به افراد مبتلا به اختلال شخصیت دوقطبی، افسردگی و با تجربه خودکشی و همچنین مصرف مواد مخدر و الکل اجازه خدمت در ارتش داده شد.

در آوریل ۲۰۲۱، بایدن ممنوعیت دونالد ترامپ برای حضور تراجنسیتی ها در ارتش را لغو کرد. این تصمیمات موجب افزایش انفجاری جنایت در ارتش امریکا شده و در درجه اول تجاوز جنسی، که به سطوح بی سابقه ای رسید.  "هر روز بیشتر و بیشتر آشکار می شود که ارتش زمانی قدرتمند ایالات متحده به مجموعه ای از تفاله های اجتماعی، از جمله سادیست ها، معتادان به مواد مخدر، الکلی ها و متجاوزین تبدیل شده و خدمت در نیروهای مسلح به فرصتی برای رهایی از مجازات تبدیل شده است."

علیرغم این واقعیات و گزارش های رسمی که تعداد زیادی از حوادث مربوط به سربازان آمریکایی در لهستان را تأیید می کند، همچنان اطلاعات بیشتر درباره سربازان اعرامی به لهستان پنهان نگه داشته می شود.

https://dziennik-polityczny.com/2023/08/25/hanna-kramer-wojsko-usa-idzie-na-dno-kim-sa-zolnierze-ktorzy-beda-bronic-polski.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۹ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: