ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علیه روسیه ستیزی دولت آلمان

فراخوان حزب "الترناتیو"

علیه سیاست دولت آلمان

 
 

 

 

وزیر خارجه آلمان در سفر به اوکراین، وعده ادامه حمایت های مالی و نظامی از دولت کیف را داد و این درحالی است که در خود آلمان موج نارضائی از سیاست دولت در حمایت از اوکراین رو به گسترش است.

روز شنبه با فراخوان حزب "آلترناتیو برای آلمان" که رسانه های آلمان او را بدلیل مخالفت با سیاست روسیه ستیزی دولت راست افراطی لقب داده اند، تظاهراتی در ماگدبورگ آلمان برگزار شد. این حزب که اکنون در پارلمان آلمان دارای یک فراکسیون منسجم اما کم شمار است، مطابق نظرسنجی های اخیر به حزب دوم آلمان تبدیل شد و قطعا در انتخابات آینده مجلس این کشور بزرگترین فراکسیون را تشکیل خواهد داد و حتی احتمال بدست گرفتن دولت آلمان را دارد. از بیم همین احتمال از مدتی پیش یک پرونده جاسوسی برای این حزب تشکیل شده تا بلکه بتوانند فعالیت آن را ممنوع کنند. طبق این اتهام، حزب آلترناتیو آلمان مدافع روسیه است!!

تظاهر در میدان اصلی شهر ماگدبورگ برپا شد و تظاهر کنندگان  خواهان تغییر مسیر سیاسی دولت آلمان، استعفای روبرت هابک، وزیر اقتصاد، و کارل لاوترباخ، وزیر بهداشت، و همچنین صلح با روسیه و توقف ارسال تسلیحات به اوکراین شدند.  دو وزیری که این حزب خواهان برکناری آنها شده از مدافعان حمایت از اوکراین درجنگ با روسیه اند. تظاهر کنندگان در پوسترهای خود نوشتند: «صلح با روسیه»، «روسیه + آلمان = برپائی اروپای نوین»، «جنگ را متوقف کنید، ما طرفدار صلح هستیم» و «نه به ارسال تانک برای اوکراین


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: