ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۶ شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظامی- اتمی- سیاسی

هیچ دری در روسیه

به روی رهبر کره شمالی بسته نماند

 
 

 

 

سفر رهبر کره شمالی به روسیه که برای شرکت در اجلاس اقتصادی شرق صورت گرفت، به درازا کشیده شده و دهها فیلم از بازدیدهای وی از تاسیسات موشکی، هواپیماهای پیشرفته جنگنده (پیشرفته ترین سوخوها، توپولف ها و...)، فرودگاههای نظامی، مراکز اتمی، مراکز کشتی سازی، مراکز تولید زیر دریائی های اتمی و ... منتشر شده است که رسانه های غرب آنها را منتشر نمی کنند. در تمام این بازدیدها، عالی رتبه ترین فرماندهان نظامی روسیه او را همراه کرده اند و این جدا از دیدار و مذاکرات چندین ساعته وی با پوتین است. حتی در چند بازدید از مراکز تولیدات نظامی پوتین نیز وی را همراه کرد.

شاید در تاریخ سفرهای دیپلماتیک، چنین سفر طولانی سابقه نداشته باشد، بویژه باز شدن تمام درهای محرمانه نظامی و اتمی یک کشور به روی رهبر یک کشور دیگر. همزمان با حضور رهبر کره شمالی در روسیه و سفر به نقاط مختلف آن کشور برای بازدید از تاسیسات نظامی و اتمی، رئیس جمهور بلاروس نیز با پوتین دیدار کرد و پس از این دیدار در بک مصاحبه خبری گفت: فدارسیون روسیه، کره شمالی و جمهوری بلاروس می توانند در کنار هم یک اتحاد تشکیل بدهند. همین جمله نشان میدهد که به چه دلیل تمام تمام درهای بسته و محرمانه به روی رهبر کره شمالی گشوده شده است. کره شمالی با قریب 35 میلیون جمعیت با یک خط مرزی معروف به " مرز حائل" به طول ۲۵۰ کیلومتر و عرض حدود چهار کیلومتر از کره جنوبی جدا شده است.

هنوز رهبر کره شمالی از روسیه بازنگشته که نخست وزیر ژاپن اعلام کرد: "ژاپن بدون هیچ پیش شرطی حاضر به دیدار و مذاکره با رهبر کره شمالی است."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: