ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۷ شهریور ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کشف ۶ هزار "شوکربرقی" در جنوب

قاچاق محموله های نظامی

با هدف جنگ داخلی در ایران

 
 
 

 

 

حتی اگر یک سوم آن چه دادگستری هرمزگان از کشف محموله های نظامی ارسالی برای رساندن آن به شبکه های شورش واقعیت باشد، باید قبول کرد که "انفجار از درون" بزرگترین هدف امریکا و اسرائیل برای ایجاد جنگ داخلی در ایران است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان پس از کلی رجزخوانی بی مورد و بی جا و تکرار چند باره شاهکار سربازان امام زمان، بالاخره دو خط خبر را همراه با تصاویری که از یک "شناور" در مرز‌های آبی جنوب ایران کشف شده اینگونه گزارش داد:

"بیش از ۶ هزار شوکر برقی از جاسازی های این شناور بیرون کشیده شده است.  در این رابطه تاکنون دو نفر دستگیر شده‌اند. "

برای درک اهمیت این کشف و کشفیات دیگری که در مرزهای شرقی و غربی ایران در دوران اخیر صورت گرفته، همین یک خط کافی بود و هیچ نیازی به ۴۰ تا ۳۰ خط  رجز خوانی نبود که همین رجز خوانی از اهمیت خبر کاسته است. بویژه که زمان اعلام خبر را سالروز اعتراضات سال گذشته انتخاب کردند که این هم غلط است و جنبه تبلیغاتی دارد و مردم بلافاصله آن را به یک اقدام تبلیغاتی از جانب حکومت وصل کرده و اعتمادشان به اصل خبر بشدت کاهش می یابد. هیچ اهمیت نداشت که این محموله و دیگر محموله های نظامی که بصورت قاچاق وارد ایران می شود حتما در سالگرد اعتراضات باشد، اهمیت ماجرا، در نفس ماجرا و خود ماجراست نه در زمان آن!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: