ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هشدار پوتین

ارتش لهستان قصد دارد

غرب اوکراین را اشغال کند!

 
 
 

 

 

ناتو جنگ در اوکراین را به روسیه باخته و اکنون در صدد گسترش جنگ و کشاندن آن به لهستان و رومانی است و خود در پی آتش افروزی جدید در خلیج فارس است.

روز گذشته پوتین در نشست عملیاتی شورای امنیت روسیه گفت:

«می خواهند واحدهای نظامی لهستان و لیتوانی را وارد اوکراین کنند. این نیروها اکنون به عنوان کمک به ارتش اوکراین وارد این کشور می شوند، اما قصدشان اینست که در صورت قطعی شدن شکست، آنها بخش هائی از اوکراین را تصرف کنند که در اینصورت به موجودیت کشوری بنام اوکراین خاتمه داده می شود. لهستان مایل است بخشی از  جمهوری بلاروس را هم اشغال کند. اگر واحدهای لهستانی وارد شهر "لویو" در مرز مشترک اوکراین و لهستان شوند و یا وارد سایر مناطق اوکراین شوند در آنجا برای همیشه می‌مانند. در حالیکه سرزمین‌های غربی لهستان کنونی "هدیه استالین به لهستانی‌ها"ست. همه این حوادث ناشی از نا امیدی غرب در جنگ با روسیه در اوکراین ناشی می شود.»

همزمان با پوتین، سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه نیز اعلام کرد که لهستان در نظر دارد کنترل غرب اوکراین را از طریق استقرار نیروهای خود در آنجا بدست بگیرد

و باز همزمان با این اظهار نگرانی ها، "لوکاشنکو" رئیس جمهور بلاروس برای دیدار با پوتین وارد شهر "سن پترزبورگ" (لنینگراد) شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال فرماندار  و دیگر مقامات قرار گرفت.( عکس بالا)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: