ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۸ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امثال مجتهد زاده

دانشجوی ایرانی را شرق ستیز کرده اند

 
 
 

 

مجتهد زاده، از تئوریسین های غربگرائی در ایران است. در حکومت نیست اما با غربگرایان حکومتی در پیوند است. استاد دانشگاه هم هست. مثل صادق زیبا کلام و چند دوجین استاد دیگر که مغز دانشجویان را در چند ده سال گذشته شستشو داده و مرید غرب کرده اند. در تلویزیون های فارسی زبان خارج از کشور - بویژه بی بی سی - نیز گهگاه ظاهر می شود.

حالا، تازه ترین مصاحبه این مغز متفکر و استاد دانشگاه را گوش کنید و خود قضاوت. تاکنون پیوسته صحبت از کارائی پهپادهای ایران بود و حتی در دیدار دو روز پیش وزرای دفاع امریکا و استرالیا نیز همین مسئله مطرح شده است و حالا مجتهد زاده می گوید پهپادهای ساخت ایران حلبی اند!

امثال مجتهد زاده بیم دارند (این بیم در لکنت زبانی که در این مصاحبه دچار آن شده نیز آشکار است)، در جریان نگاه به شرق موقعیت کنونی خود را از دست بدهند. او مضحک ترین استدلال ها را در چارچوب روسیه ستیزی طرح می کند. شیوه عملی که امثال صادق زیبا کلام و موسی غنی نژاد دارند. همه پیشرفت های ایران در صنعت نظامی از نگاه امثال مجتهد زاده پوچ و تبلیغاتی است و در نهایت امر باید دست ها را مقابل امریکا بالا برده و بقول صالحی رئیس سابق انرژی اتمی ایران، تبدیل به آخرین سوراخ کمربند محاصره روسیه شد! فاجعه ای که اگر تحقق یابد، پس از بهره گیری از موقعیت ایران، تازه فصل تازه سناریوی امریکا برای تکه تکه کردن ایران فراخواهد رسید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: