ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۰ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

لهستان آماده ورود

به جنگ اوکراین می شود!

 
 
 

 

 

ضد حمله اوکراین که ناتو روی آن حساب باز کرده بود، شکست خورد و اکنون دو رویداد محتمل است. یا تشدید جنگ و یا قبول مذاکره و پذیرش خواست های روسیه در اوکراین. ظاهرا هر دو احتمال همزمان و به موازات آن پیش برده می شود. در حالیکه در اوکراین بحث بر سر گرفتن امنیت از امریکاست، لهستان خود را آماده ورود به جنگ اوکراین و اشغال بخشی از این کشور می کند. رویدادی که با واکنش نظامی جمهوری بلاروس روبرو خواهد شد.

نخست وزیر لهستان، پس از بازدید از مرز مشترک لهستان وبلاروس،  در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر سوتنو در نزدیکی مرز لهستان و بلاروس، استقرار نیروهای واگنر در بلاروس را یک خطر اعلام کرد. لهستان روی پیروزی اوکراین در ضد حمله حساب کرده بود و اکنون که این ضد حمله با شکست روبرو شده، شتابزده آماده جنگ می شود.

سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه نیز اعلام کرد که لهستان در حال آماده شدن برای تصرف سرزمین های غربی اوکراین است و استقرار نیروهای واگنر در بلاروس را بهانه این تجاوز قرار داده است. لهستان به این نیز اکتفا نخواهد کرد و از مرزهای بلاروس نیز خواهد گذشت.

ساخت خط ریلی نظامی پرسرعت از لهستان به کشورهای بالتیک (ریل بالتیکا ) بشدت تسریع شده است که هزینه آن را اتحادیه اروپا قبول کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: