ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پس از شکست ضد حمله

آغاز زمزمه مطبوعات غرب

درباره تقسیم اوکراین !

 
 
 
 

 

به گزارش خبرگزاری تاس، روزنامه "دی ولت" چاپ آلمان در مقاله ای نوشت:

«کندی ضدحمله اوکراین علیه روسیه نشان داد که کیف اگر تا زمستان آینده نتواند روسیه را به عقب برانند، آنگاه تحت فشار غرب مجبور به مذاکره برای صلح با مسکو خواهد شد. روسیه قلمروهای تحت اشغال خود را، که تا ۱۷ درصد از قلمرو اوکراین است، برای مدتی نامعلوم نگه خواهد داشت و یک خط تماس تعیین خواهد شد که هر دو طرف آن را به عنوان یک مرز موقت در نظر می‌گیرند. مانند شبه جزیره کره . »(مدار ۳۸ درجه که پس از جنگ کره که امریکا در آن نقش مستقیم داشت و برجای گذاشتن ۳ میلیون قربانی، کره را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرد. پیک نت)

دی ولت اضافه می کند:

جنگ در همینجا منجمد می شود و پیوستن اوکراین به ناتو و اتحادیه اروپا دیگر مورد بحث نخواهد بود. سرمایه‌گذاران خارجی احتمالاً به دلیل وضعیت ناپایدار در اوکراین سرمایه‌گذاری نخواهند کرد، و بازسازی باقی‌مانده اوکراین از آنچه پیش‌بینی شده بود، بسیار کندتر خواهد بود."

همزمان با این مقاله روزنامه آلمانی دی ولت، روزنامه  گاردین چاپ انگلستان نیز نوشت:

«اوکراین می دانست که شرایط لازم برای ضد حمله را ندارد، اما تحت فشار غرب اقدام کرد. حتی والری زالوژنی فرمانده کل نیروهای اوکراینی و دیگر افسران نظامی این کشور هم می‌دانستند که کی‌یف امکان لازم برای یک ضد حمله را ندارد، اما فرصتی برای تأخیر به آنها داده نشد، چرا که غربی ها عصبانی بودند و عجله داشتند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۵ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: