ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۶ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تحلیلگر سابق سازمان "سیا":

شمارش معکوس برای

پایان زلنسکی آغاز شده!

 
 
 

 

در روزهای اخیر جنگ تبلغاتی جدیدی بعنوان طرح روسیه برای ترور زلنسکی آغاز شده است. در همین ارتباط "لری جانسون" تحلیلگر سابق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) در مصاحبه با نشریه امریکائی |پولیتیکو" گفت:

احتمال سوءقصد به جان زلنسکی یک فرافکنی است. فکر می‌کنم این بخشی از یک تلاش تبلیغاتی جدید غرب است. این احتمال وجود دارد که آنها خودشان بخاهد زلنسکی را ترور کنند و این ترور را به گردن روسیه بیاندازند. البته می خواهم صادقانه بگویم که فکر نمی‌کنم زلنسکی برای مدت طولانی در قدرت بماند و فکر می‌کنم روزهایش به شمارش افتاده است. اکنون اوکراین نیروی انسانی و تدارکات لازم برای ادامه جنگ را ندارد. نشست اخیر روسیه و آفریقا در سن پترزبورگ هم نشان داد که چگونه نظم جهانی دوم در حال شکل‌گیری است و ایالات متحده یا اروپا توان کنترل آن را ندارند.

فعلا مقامات، نهادها و رسانه‌های آمریکایی در باره تحولات جهانی به مردم  دروغ می‌گویند و در ارتباط با جنگ اوکراین هم بهای آن را مردم اوکراینی‌ می پردازند. دولت  اوکراین زیر فشار غرب  دست به ضد حمله ای زد که حکم خودکشی را داشت زیرا نیروها، تانک‌ها و خودروهای زرهی آنها با دیوار دفاعی مستحکم روسیه  برخورد کرد.

رک و پوست کنده بگویم که اوکراین در حال نابودی است و با قاطعیت می گویم که ادامه حملات علیه روس‌ها، تنها باعث خونریزی بیشتر و ریزش بیشتر ارتش اوکراین می‌شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۷ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: