ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۷ مرداد ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت ۱۷ مرداد

جبهه نان و حجاب

در حال شکل گیری است! 
 
 

 

 

لشگر کشی امریکا به خلیج فارس، گام به گام جدی تر می شود و در ایران نیز، آمادگی نظامی و رویاروئی با ماجراجوئی امریکا علیه ایران در خلیج فارس گام به گام کامل می شود. از آنجا که خطر در خلیج فارس رو به گسترش است، در روزهای اخیر بیشترین تمرکز روی نیروی دریائی ارتش و سپاه بوده است و دراین زمینه رهبر جمهوری اسلامی خود مستقیما وارد صحنه شده است. البته بهانه تمرکز و ورود به صحنه سالروز نیروی دریائی است، اما سخنرانی ها و مانورها و آرایش های نظامی - دریائی نشان میدهد که مسئله فراتر از یک سالروز است. بویژه با تسلیحات جدید موشکی، پهپادی و قایق های موشک اندازی که در اختیار نیروی دریائی مشترک سپاه و ارتش قرار گرفته است. در این میان ستایش رهبر جمهوری اسلامی از نیروی دریائی در دیدار با فرماندهان یگان های این نیرو نیز جلب توجه می کند.

از سوی دیگرناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا: بیش از ٣ هزار ملوان و تفنگدار نیروی دریایی را همراه با تعدادی شناور و هواپیمای جنگی به بهانه تقویت نیروهای نظامی امریکا در خلیج فارس، به این منطقه ارسال کرده است. بهانه این تقویت آنست که رفت و آمد کشتی های نفتی از گزند ایران در امان باشد. این بهانه ای بیش نیست، زیرا اگر امریکا دست از راهزنی دریائی و تصاحب نفتکش های ایران بردارد، ایران نیز در خلیج فارس دست به اقدام متقابل نمی زند. امنیت دو طرفه می تواند برقرار شود نه یکطرفه!

علیرغم هوشیاری که در تدابیر نظامی - دفاعی برای مقابله با اقدامات نظامی امریکا، در ایران مشاهده می شود، در جبهه داخلی نه تنها کوچکترین هوشیاری دیده نمی شود، بلکه دستهای پنهان و آشکارا، برای ناراضی تراشی و ایجاد تشنج روز به روز بیشتر و و قوی تر عمل می کند و این یعنی، ویرانی پشت سنگر.  فعلا در داخل کشور از یکطرف به بهانه مقابله با بی حجابی و از طرف دیگر ادامه گرانی ها ویرانی سنگر داخلی را پیش می برند،  که آخری یعنی "نان" شوخی نیست. از قدیم گفته اند "شکم گرسنه نه دین می شناسد و نه ایمان".

حیرت آور و مشکوک است که دولت چرا و به چه دلیل بجای گران کردن نان، بسرعت غلاتی را که در روسیه انبار شده، از هوا و دریا وارد نمی کند و توزیع آن را خود بدست نمی گیرد؟ درادامه این غفلت در سنگر داخلی، بزودی آشکار خواهد شد که "نان" از "حجاب" پیشی خواند گرفت و جبهه ناراضی های شهری و روستائی تشکیل خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ آگوست ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: